SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 16:21:06 ]
Ja eigen schuld dikke bult. Maar als de huisarts het afkan kan de ambulance wat beters doen?quote:Op maandag 19 september 2016 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou gewoon de ambu bellen. Dat het hem misschien een hoop geld kost is zijn eigen probleem.
Hodfr.quote:Op maandag 19 september 2016 20:58 schreef TNA het volgende:
De ambulance zal gaarne een man oppikken met een vagina in zijn wenkbrauw.
Daar heb je ook wel weer een punt. Toch zou ik voor alles wat ik zelf niet afkan en spoed heeft een ambulance bellen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:58 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ja eigen schuld dikke bult. Maar als de huisarts het afkan kan de ambulance wat beters doen?
Ja de ambulance broeders kwamen vrij nonchalant over. Alsof ze wel wat beters te doen hadden. Maar ze gingen hem wel naar het ziekenhuis brengen. Als het niks was hadden ze het ter plekke wel even kunnen verbinden.quote:Op maandag 19 september 2016 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt. Toch zou ik voor alles wat ik zelf niet afkan en spoed heeft een ambulance bellen.
Die zullen er inderdaad niet gelukkig van worden dat ze alweer een dronken idioot moeten helpen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:06 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ja de ambulance broeders kwamen vrij nonchalant over. Alsof ze wel wat beters te doen hadden. Maar ze gingen hem wel naar het ziekenhuis brengen. Als het niks was hadden ze het ter plekke wel even kunnen verbinden.
Hoeveel bloed kan er eigenlijk uitlopen voordat iemand weg zakt? Hij was al wel behoorlijk in de war leek het. Er was een pint uitgekomen denk ik zo.
Naja dan moet ik een lijkwagen bellen, dat had nog veel langer geduurd denk ik. Weet niet eens of die 's nachts gelijk komen. Een lijk voor de zaak is ook geen reclame.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Als hij mans genoeg is om zich dronken te zuipen, zoekt het maar uit als hij op straat valt.
Ja komt de huis arts ook denk je? Of moet je er dan naartoe. Ik had sowieso geen tijd om mee te gaan. Had wel een taxi kunnen bellen, maar die doen er vaak wel een half uur of langer over.quote:Op maandag 19 september 2016 21:09 schreef MarieAlice het volgende:
zijn moeilijk te herkennen bij iemand die sowieso al een verminder bewustzijn heeft door de alcohol. Maar als er een dokter komt, zal die ook wel meteen een inschatting maken. Mag dan wel niet te lang duren, natuurlijk..
Hier is de kans dat de huisarts voor zoiets onverwachts komt heel erg klein, tenzij een huisarts van wacht, maar dat kan dan weer behoorlijk lang durenquote:Op maandag 19 september 2016 21:11 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ja komt de huis arts ook denk je? Of moet je er dan naartoe. Ik had sowieso geen tijd om mee te gaan.
Niet gefilmd?quote:Op maandag 19 september 2016 21:10 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Naja dan moet ik een lijkwagen bellen, dat had nog veel langer geduurd denk ik. Weet niet eens of die 's nachts gelijk komen. Een lijk voor de zaak is ook geen reclame.
Ja ik zie wel eens een soort dokter auto's rijden. Die hebben wel een soort zwaailichtje. Zijn wit met strepen en niet ambulancegeel. Beetje als politie auto maar dan zijn de strepen in andere kleuren.quote:Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Hier is de kans dat de huisarts voor zoiets onverwachts komt heel erg klein, tenzij een huisarts van wacht, maar dat kan dan weer behoorlijk lang duren
Kan een huisarts wel doen, maar als je met een fiets overdekop slaat met je hoofd op een stoeprand kan er binnenin ook wel wat kapot zijn.. SEH is dan sowieso handig..quote:Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef Tinos85 het volgende:
Een dergelijke wond moet sowieso gehecht worden. Dat gaat een huisarts ook niet doen.
Ja heb het zelf ook een keer gehad. Was wel een slagaderlijke bloeding, dus sowieso blij dat ik het overleefd heb. Maar het ritje nog geen kilometer met de ambu was al over de 1000 euro. Eigen risico ben je sowieso wel kwijt dus.quote:Op maandag 19 september 2016 21:25 schreef Fer het volgende:
Dat is een huisarts van de HAP. Die komt bijvoorbeeld als mijn oma ziek op bed ligt.
Maar die kerel zal je vast vervloeken als er 350¤ van zijn eigen risico afgaat straks.
Ja die stuurde wel direct zonder morren een ambulance. Nou rijden er hier denk ik wel standaard ambulances rondjes door de stad voor dit soort dingen op weekeind avonden. Ze waren er ook echt met hooguit 2 minuten zonder sirene.quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
De centralisten bij de meldkamer zijn ook dusdanig getraind dat zij het wel aangeven als ze denken dat een ambu niet nodig is hoor.
Ik zou zelf ook 112 bellen, hoor van de centralist wel wat er wel of niet nu gaat gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |