ja dat heb ik bij mortaxxquote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Heb je ook weleens van die visuals dat je in je hoofd hebt dat een bepaalde user echt een lekkerding is :$ maar dat is dan alleen het beeld wat jij erbij hebt wss want uiteraard zal het dan wel gewoon een zoldernerd zijn met een cool online imago xd
Ken je dat??
wat, boef?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van de week kwam het broertje van een maatje van mij bij rtl late night
over zn vlogs
Ik ga slapen welterustenquote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
maar vertel sg, over wie fantaseer je
Cola.quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wat is buiten energydrank en sinaasappelsap goed te mixen met vodka?
spritequote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
depressiequote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
Dit ben ik. Of ben ik in beide gevallen ugly?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Heb je ook weleens van die visuals dat je in je hoofd hebt dat een bepaalde user echt een lekkerding is :$ maar dat is dan alleen het beeld wat jij erbij hebt wss want uiteraard zal het dan wel gewoon een zoldernerd zijn met een cool online imago xd
Ken je dat??
tequilaquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
appelsapquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
Al lang niet meer johquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |