appelsapquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wat is buiten energydrank en sinaasappelsap goed te mixen met vodka?
Al lang niet meer johquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
legitieme vraagquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja meteen gecast voor film over auswitz
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
zou wel film over auschwitz in een nieuw jasje willen zien
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl leftquote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?
zou kijkenquote:Op maandag 19 september 2016 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl left
nou dat zou ik niet zo zeggenquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk boeit het echt geen flikker hoe je lichaam eruit ziet
Facial aesthetics![]()
Met een afgeslankte Braddiequote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zit altijd wel prima bij mij gelukkigquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Facial aesthetics![]()
je hebt alweer een argument gevonden om de handdoek in de ring te gooien, zie ik.quote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Facial aesthetics![]()
first person view en dan op VR, de complete ervaringquote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
first person view en dan op VR, de complete ervaring
Komende tijd geen tosti-vlogsquote:Op maandag 19 september 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan duurt het wel enkele jaren voordat het opgenomen wordt
nee ice teaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen flesje water mee naar school?
zo komt die film er nooit hequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wellicht kan hij broodje hamburger-vlog, bapao-vlog, mcdonalds-vlog, ... gaan maken
Big Tastyquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Broodje hamburgerMet kaas en bacon.
truste profquote:
vind die saus niet zo lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
bestelde laatst een big macquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
En toen at je het stilzwijgend op?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
bestelde laatst een big mac
krijg ik big tasty
nee ben teruggegaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen at je het stilzwijgend op?
Op zich wel lekker, maar het is niet iets wat je elke keer moet nemen, vind het vrij machtig.quote:
Die Tasty was te groot voor je?quote:
Is ook wel lekkerder dan de Tastyquote:
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekkerquote:
ik hou van de maestro jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekker
Lijkt me niet lekker, ze hadden een poos terug ook de Tasty met kip, die was gewoon smerigquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mcdonalds.nl/p(...)stro-premium-chicken Deze.
Bij verschilt het wel eens, soms maanden niet tot een paar keer per week.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar kom echt zelden bij de McDonalds.
quote:lokaal biologisch rundvlees/truffel mayonaise/uien compote / biologische boerenkaas/bacon
Of een lekkere broodjeszaakquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Of een echte goede burgertent.Binnenkort weer heen.
[..]
Daar zal je me ook niet snel vindenquote:
Beter Los Pollos Hermanosquote:
copy catquote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Dit kijken. Duurt maar 40 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |