depressiequote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wat is buiten energydrank en sinaasappelsap goed te mixen met vodka?
Dit ben ik. Of ben ik in beide gevallen ugly?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Heb je ook weleens van die visuals dat je in je hoofd hebt dat een bepaalde user echt een lekkerding is :$ maar dat is dan alleen het beeld wat jij erbij hebt wss want uiteraard zal het dan wel gewoon een zoldernerd zijn met een cool online imago xd
Ken je dat??
tequilaquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
appelsapquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
Al lang niet meer johquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
legitieme vraagquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja meteen gecast voor film over auswitz
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
zou wel film over auschwitz in een nieuw jasje willen zien
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl leftquote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?
zou kijkenquote:Op maandag 19 september 2016 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl left
nou dat zou ik niet zo zeggenquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk boeit het echt geen flikker hoe je lichaam eruit ziet
Facial aesthetics![]()
Met een afgeslankte Braddiequote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?
dat zit altijd wel prima bij mij gelukkigquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk boeit het echt geen flikker hoe je lichaam eruit ziet
Facial aesthetics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |