hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik heb m'n MacBook geslooptfuuckkkk
Geen succes dat Windows eropzetten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik heb m'n MacBook geslooptfuuckkkk
Doe je hoofd even in de blender. Ben je meteen weer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:22 schreef Kurovski het volgende:
Beetje te veel bier op gisteren. M'n hoofd lijkt wel een centrifuge.
Ik had vroeger deze.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb deze, 12 jaar oud inmiddels. Linux er op. Weinig gedonder mee. Dockingstation erbij...
Kocht ik tweedehands voor 200, dockingstation 100. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
[ afbeelding ]
that's racist.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had vroeger
[ afbeelding ]
Een witte huidskleur?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had vroeger
[ afbeelding ]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had vroeger deze.
[ afbeelding ]
de Commodore 64
Nee. Want moest direct een productcode invoeren ipv de 30 dagen proefversie, en die heb ik nog niet. Maar kon niet mee uit Windows. Dus drukte de MacBook uit en haalde de USB met Windows erop er ook uit. Dacht dat 'ie dan wel weer gewoon in iOS zo opstarten. Maar mooi niet he. Krijg geen Apple logotje meer te zien bij t opstarten en een zwart scherm met dat ik de 'boot' moet inpluggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen succes dat Windows eropzetten?
Ja, ik heb die tijd wel gehad nu. Zou er toch niets meer mee doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.
waarom probeer je ook windows op een apple te zetten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Want moest direct een productcode invoeren ipv de 30 dagen proefversie, en die heb ik nog niet. Maar kon niet mee uit Windows. Dus drukte de MacBook uit en haalde de USB met Windows erop er ook uit. Dacht dat 'ie dan wel weer gewoon in iOS zo opstarten. Maar mooi niet he. Krijg geen Apple logotje meer te zien bij t opstarten en een zwart scherm met dat ik de 'boot' moet inpluggen.
Fml
Heb ik een paar jaar geleden naar de stort gebracht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.
Stoeprandenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon geen computer, toen voetbalde ik altijd buiten
Goede leef
Ik moet in een programma werken op school dat er alleen is voor Windows. En Windows op een Mac werkt verder prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom probeer je ook windows op een apple te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |