ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nummer niet, maar zij reageert altijd wel snel
ja, ieder heeft zo zn vaste patronenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh je kent hem. Net als dat Haags bij elk nieuwe SC zeurt over dattie een andere TT had?
ja echt dom van mequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgt
ja als ze dan zometeen niet reageert op haar mail dan weet ik wel wat ze aan het doen isquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Wat een gladde aal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Club van 27quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ga je dit ook nog toelichten?
ahh zo hahah. tsjah dan ben ik al een jaar dood. Maar club van 27 wil ik niet bijhoren. ik denk dat ik dit jaar dood ga net als alle andere legendesquote:
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELULquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben halfweer halfjaartje 26 watf man
hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat neit normaal
het leven glipt aan me voorbij
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELUL
Ahja.. eer hij zijn scriptie af is valt ie toch dood neerquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
ik kom echt nergens meer aan de slag straksquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
gefeliciteerd man. en wat gaat de snuiter doen?quote:
ligt er aan: ben je een beetje goed in heggen snoeien?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan de slag straks
ga gewoon bij de post. geld maakt niet gelukkig en de druk kan jij waarschijnlijk toch niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan de slag straks
pure madheid ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
en nu 50 jaar voor mager slavenloontje werken en nooit als een god kunnen leven zoals de sultans
Ik wil een boksring gevuld met modder.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
wat is het hier rustig vergeleken met vorig deel. Zijn die vrouwen het irl aan het uitvechten ofzo
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: ben je een beetje goed in heggen snoeien?
en vinnie steunt hem volledig..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vinnie steunt hem volledig..
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe chill trui is echt nice. Het is wel meer een jurkje dan trui maar boeiend.
linkquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.
Het gaat om het gevoel, niet om een fucking gratis cola.
top! waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe chill trui is echt nice. Het is wel meer een jurkje dan trui maar boeiend.
Wibra.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
top! waar heb je hem gekocht?
Ik kan me goed voorstellen dat hij de volgende keer meer moeite heeft met vrijwilligers vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.
Bestaan die nog?? In Tilburg zijn die volgens mij allemaal pleite. Terwijl het gehalte paupers er toch vrij hoog isquote:
Ja die bestaat nog, anders had ik er ook niks kunnen kopen he.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bestaan die nog?? In Tilburg zijn die volgens mij allemaal pleite. Terwijl het gehalte paupers er toch vrij hoog is
Die indruk krijg ik er wel van, trots iets verzonnen te hebben en zo meer geld willen binnen halen zodat hij een beetje de man kan spelen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het hoog in de bol, omdat hij voorzitter is.
ja weet ik veel. misschien liep je te hallucineren van de jointjes en was het gewoon in een andere winkelquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die bestaat nog, anders had ik er ook niks kunnen kopen he.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja weet ik veel. misschien liep je te hallucineren van de jointjes en was het gewoon in een andere winkel
Meestal helpt het beter om samen met mensen te verzinnen waar je als club geld aan wilt verdienen dan zomaar op ze bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik er wel van, trots iets verzonnen te hebben en zo meer geld willen binnen halen zodat hij een beetje de man kan spelen.
met zo weinig vrijwilligers zou ik er sowieso weinig problemen van maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |