wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je labiel Amarantha? Dit vraag ik voor een vriend van me
nahquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Er zijn meerdere vissen in de vijver. Gewoon dumpen.
lolquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Die ken ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bob Ross?
[ afbeelding ]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raapquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Staat een ban op!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig isquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raap
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pijp je ook zonder kunstgebit?
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig is
ja, dacht, maar hij zegt net dat je krankzinnig bentquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren.
Zijn we ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren.
Klopt. Ik twijfel nu hard over de vriendschap die ik had met hem.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, dacht, maar hij zegt net dat je krankzinnig bent
Ben je straks zo stoned, blijkt het ineens je neefje te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering joint klapt veel te hard in, moet straks nog naar mijn nichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |