Ja, die.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die vriendin van hem maakt het telkens uit vanwege haar issues?
Wat een kut melding.quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
labiele wijven moet je wegblijvenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
We komen echt nooit van elkaar af lol (nou wil ik dat ook helemaal niet) Maar ze heeft dus vorige week gezegd dat ze toch/weer verliefd op me is. Was dit weekend bij d'r.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
labiele wijven moet je wegblijven
Had pas één keer gelezen over dat het ff uit was, maar aangezien ik nu dit weer lees en jij makkelijk te piepelen bent was dat mijn aanname over het verloop van jullie relatie.quote:
Je bent nog jong. Er zijn meerdere vissen in de vijver. Gewoon dumpen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
We komen echt nooit van elkaar af lol (nou wil ik dat ook helemaal niet) Maar ze heeft dus vorige week gezegd dat ze toch/weer verliefd op me is. Was dit weekend bij d'r.
Oh jeetje. Puber problemen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je labiel Amarantha? Dit vraag ik voor een vriend van me
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je labiel Amarantha? Dit vraag ik voor een vriend van me
nahquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Er zijn meerdere vissen in de vijver. Gewoon dumpen.
lolquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Die ken ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bob Ross?
[ afbeelding ]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raapquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Staat een ban op!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig isquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raap
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pijp je ook zonder kunstgebit?
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig is
ja, dacht, maar hij zegt net dat je krankzinnig bentquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |