Oh ik nog maar 93. En moet nog Sims spelen als ik terug ben. Dus ik kom niet zo ver.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus christus ik zit al op 201 vandaag.
Bel je nichtje af en ga genieten, als die joint er toch finaal inhakt nu.quote:
Nee man, kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bel je nichtje af en ga genieten, als die joint er toch finaal inhakt nu.
Ghehe. Jammer dat DP er niet is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik nog maar 93. En moet nog Sims spelen als ik terug ben. Dus ik kom niet zo ver.
Ja ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook mijn jaarlijkse uitje naar de McDonalds maken straks. Kan ik er de komende jaar weer wegblijven.
Moet ik even bellen? Heb ik zo geregeld voor jou, hoor.quote:
ah ja, vond je al een snackbar typequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben meer iemand die naar de snackbar gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, vond je al een snackbar type
Een pot nat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben meer iemand die naar de snackbar gaat.
Nou niet bepaald. Bij de McDonalds kan ik geen pikanto of frikandel speciaal krijgen.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever een snackbar dan een Mac hoor
Allemaal vetzooi is het punt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Bij de McDonalds kan ik geen pikanto of frikandel speciaal krijgen.
Nuggets met veel saus en bananenmilkshakequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Van de McDonalds is dat toch niet te eten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |