SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo? Het meeste is toch wel bekend...
Vertaald door Erik van Muiswinkel, ex hoofd Piet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Knokkels eigenlijk?
Geen idee waarom deze vraag ineens bij me opkomt.
dat was ook een beetje de insteek, het verrassingseffect, veel erg voor de hand liggende nummers zijn achterwege gelaten, zoals de halve categorie Sjonnies en aanverwante carnavalsnummersquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.
Wist ik (uiteraard) ook al niet. Ik dacht dat VOF De Kunst gewoon een goed nummer in elkaar had gezet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaald door Erik van Muiswinkel, ex hoofd Piet...
Je moet wat meer popquizen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist ik (uiteraard) ook al niet. Ik dacht dat VOF De Kunst gewoon een goed nummer in elkaar had gezet...
Doe ik wel eens. Vorig jaar nog derde geworden, met twee extreem goede teams boven ons. Ik weet best veel dingen, maar wat betreft al deze covers sta ik toch raar te kijken.quote:
MUZ Trivia...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe ik wel eens. Vorig jaar nog derde geworden, met twee extreem goede teams boven ons. Ik weet best veel dingen, maar wat betreft al deze covers sta ik toch raar te kijken.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik schijn nog een etentje te hebben. Zit al de hele tijd buiten. Word niet gemist...
doe je goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik schijn nog een etentje te hebben. Zit al de hele tijd buiten. Word niet gemist...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Een soort Sugar Lee Hooperquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gelooft ook niet dat Alison gewoon altijd een vrouw is geweest
Ik moet een bepaald nummer van Alison Moyet nog eens draaien, bedenk ik me nu....quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
Meteen een heel stuk minder zeikerig, dit!
ik moet nodig eens wat van mijn LP's gaan draaien en je bijspijkerenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo kwam ik er achter dat Only You ook van Yazoo is...
Ken het alleen van de Flying Pickets
I knowquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een parodie op die van Rob is...
Hun grootste hit was natuurlijk Don't Go. Ik heb in mijn show laatst de track Velcro van Clairity gedraaid. Daar zit weer een sample van Don't Go in.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo kwam ik er achter dat Only You ook van Yazoo is...
Ken het alleen van de Flying Pickets
deze clip is zoooo jaren 80quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Het is nog niet voorbij - Willeke of Geer...
Was het geen duetquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Het is nog niet voorbij - Willeke of Geer...
het was tijd voor Fuck the Format, ofzo, denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen buitenlandse NL hit...
neee Waylon was corrupt, Sam gooide hem eruitquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen buitenlandse NL hit...
Ik denk het wel. Public Enemy vast ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden de Fratelli's zo ook nog komen?
En de Prodi.....oh, wacht!quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Public Enemy vast ook.
voor de kuren van gup kende ik de Bomfunks niet eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de afgelopen 3-4 weken meer nummers van The Frattelli's gehoord dan in de 2.000 weken ervoor...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Echt... serieus.... Bomfunk MC's nu....
Gebeurt amper wat daar terwijl volgens mij zowat alle gangsters uit de buurt en omstreken er rondlopen.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebeurt amper wat daar terwijl volgens mij zowat alle gangsters uit de buurt en omstreken er rondlopen.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben weer beetje bijgekomen, zo nog maar ff muziekje draaien.
Heb van alles uit collectie van Mad Prof gevist.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!Ik herken er wat van Shpongle in!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb van alles uit collectie van Mad Prof gevist.
How comes?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben al bijnaam voor me hier: Jah Nerd.
Jah Okquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk achter PC duik wanneer er ergens 1 staat.
Was tof ja en nog redelijk budget ook. Gratis logeren op kamer met betere speakers dan thuis, nog iemand met appartement in Notting Hill voor de rookpauze en bier voorraad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jah Ok![]()
Maar was het de moeite waard?
Daar heeft Bertus de tekst gestolen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
Dit nummer deed me denken aan dat "Boterham met aiar!"
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heeft Bertus de tekst gestolen.
En nog een BBQ... Wanneer ga je weer huiswaarts...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was tof ja en nog redelijk budget ook. Gratis logeren op kamer met betere speakers dan thuis, nog iemand met appartement in Notting Hill voor de rookpauze en bier voorraad.
Geen idee, was een keer bij 'm en zei toen je moet keer Reggae nummer maken man.quote:
Morgen rond uur of 12 weer naar huis, ben ik er 19u zoiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog een BBQ... Wanneer ga je weer huiswaarts...
Dat is prima te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen rond uur of 12 weer naar huis, ben ik er 19u zoiets.
De reistijd blijft wel hetzelfdequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep heenreis ging helemaal vlot, nu raak ik uur winst weer kwijt.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga weer aan dezelfde kant zitten, is mijn uitzicht weer anders.
Heb je wel oortjes mee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg muziek bij om de uren door te komen.
En verse batterijen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewone koptelefoon en mp3 spelertje.
Ja dat soort dingen gebeuren altijd op grote feestjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
En waar het eigenlijk om draait, de Carnival parade vandaag helemaal gemist.
Ga ook echt voor al die soundsystems, dat is mooi man met reggae base overal te horen langs alle 40,quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen gebeuren altijd op grote feestjes
OK, maar het verbaasd me dat het tegen 20 uur alweer afgelopen isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ook echt voor al die soundsystems, dat is mooi man met reggae base overal te horen langs alle 40,
Die optocht zal me worst wezen.
Gaat binnen verder in pubs en daarna clubs , nu zijn er ook nog afterparties maar dat word me teveel. Ben alleen vrijdagnacht op stap geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar het verbaasd me dat het tegen 20 uur alweer afgelopen is
Preparty ... Je wordt echt een ouwe lul Pietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat binnen verder in pubs en daarna clubs , nu zijn er ook nog afterparties maar dat word me teveel. Ben alleen vrijdagnacht op stap geweest.
Doe me maar na, van 13:00u tot 19:00u rondswingen daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Preparty ... Je wordt echt een ouwe lul Piet
Ja af en toe wel ff zitten hoor en wat drinken en zo en en hapjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe me maar na, van 13:00u tot 19:00u rondswingen daar.
Heb vandaag ook meer stops onderweg gehouden dan zondag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe wel ff zitten hoor en wat drinken en zo en en hapje
Hehehe tof tof!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mad Professor is het met je eens, die zit op de bank hier nu.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet zo doordraaien vrees ik, hij vindt het wel ok.
Uurtje nog om 2u wil ik wel gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:53 schreef ToT het volgende:
Alleen moet ik zelf nu helaas wel afhaken.Fijne avond verder man, en thx voor de tunes!
Net als gisteren.. Trouwens moet je veel overstappen met de trein ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uurtje nog om 2u wil ik wel gaan slapen.
Valt wel mee, met metro naar station in Londen Daarna in Brussel wat gedoe met transfer en dan nog keer overstappen op Schiphol.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als gisteren.. Trouwens moet je veel overstappen met de trein ?
En dan naar huis .. Valt me echt heel erg mee.. Als je met vliegtuig gaat moet je meestal al minstens een 1.5 uur van te voren aanwezig zijn, reis er heen en de vlucht en dan nog van vliegveld London naar centrum .. Misschien duurt dat zelfs langerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee, met metro naar station in Londen Daarna in Brussel wat gedoe met transfer en dan nog keer overstappen op Schiphol.
Vliegen doe ik sowieso niet en dit werkt prima, je moet wel reserveren, da's een nadeel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan naar huis .. Valt me echt heel erg mee.. Als je met vliegtuig gaat moet je meestal al minstens een 1.5 uur van te voren aanwezig zijn, reis er heen en de vlucht en dan nog van vliegveld London naar centrum .. Misschien duurt dat zelfs langer
Trouwens de groetjes van Fann..
Ze ging weer slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vliegen doe ik sowieso niet en dit werkt prima, je moet wel reserveren, da's een nadeel.
Waarom luistert Fann niet?
Echt wel heel goed te doen ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook wel beetje heftig dit voor d'r.
Ja zo hangend op de bank met een pilsje erbij zeker relaxedquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook wel nodig na overdosis dancehall afgelopen dag.
Zondag was relaxter, maandag was net wat te heftig allemaal voor me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo hangend op de bank met een pilsje erbij zeker relaxed
Leeftijd Piet .. We kunnen dat allemaal niet meer aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zondag was relaxter, maandag was net wat te heftig allemaal voor me.
Denk het, was erg blij met appartement om de drukte te ontvluchtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd Piet .. We kunnen dat allemaal niet meer aan
Als ik weer thuis ben ga ik die allemaal bekijken op YT.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
Op die boilerroomstreams stond daar ook ergens een lekkere donkere dame in het wit helemaal uit dr dak te gan op een balkonnetje
Ben je wel weer 2 dagen bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ga ik die allemaal bekijken op YT.
Voor live-gigs bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw geniale site dat boilerroom.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dit was 1e keer dat Carnival live te zien was via de internetz.
OK.. Maar slaap zequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dit was 1e keer dat Carnival live te zien was via de internetz.
Het is uur vroeger nog en kan niet slapen, teveel vibes nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:00 schreef chufi het volgende:
Oh je hebt weer een uur verlengdIk ben weg
Goedemorgen.quote:
Ik kon niet meer slapen en ben maar opgestaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij bent er ook vroeg bij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon niet meer slapen en ben maar opgestaan
slecht geweten, APK laten verlopen, garage maar bellen voor een afspraak
Had voor het weekend moeten gebeuren, ik rij er elke dag inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter dat je dat wel doet ja.
Is het al lang verlopen? Zelf weer vaker rijden dan. Dan houdt je het misschien in de gaten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:43 schreef just me het volgende:
[..]
Had voor het weekend moeten gebeuren, ik rij er elke dag in
quote:
Zozo.... doe maar gezond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:46 schreef just me het volgende:
[..]zo maar eens op de fiets naar het werk!
Alles goed met Melting ?
Voordeel dat als het druk op het werk is je niet de kans hebt om weg te duttenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zozo.... doe maar gezond.
Hier is alles redelijk goed. Druk op het werk. En kort nachtje gehad.
Wordt dus een zwaar dagje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:50 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel dat als het druk op het werk is je niet de kans hebt om weg te dutten
als het een goede is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dat scheelt.
Vanaf donderdag heb ik weer een stagiair. Paar weekjes en dan kan ik het weer wat rustiger aan doen.
Geen idee. Ik heb hem pas 1 keer gezien.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:54 schreef Melting het volgende:
Just me; hele fijne dag gewenst, en werk ze.
Ik moet nu ook naar het werk.
Heb je nog wel te eten gekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...![]()
Alsof er vannacht een auto zonder APK keuring over me heen is gereden...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon heel bewust de lapo te mijden.
Mijn internet deed het even niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon heel bewust de lapo te mijden.
welkom terug dan maar weer, je hebt een gezellig avondje gemist en wij hebben jou gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:49 schreef knokkels het volgende:
Mogge
[..]
[..]
Mijn internet deed het even niet meer.
Back
Nawww... Ging snel met de topicsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom terug dan maar weer, je hebt een gezellig avondje gemist en wij hebben jou gemist
wat heb je ermee gedaan ?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
Dag 20: Waar de nieuwe telefoon ter reparatie wordt ingeleverd
Jawel, ik had al wat viskoekjes, loempia's en sateetjes op...quote:
Jottem!quote:vrijdag wordt de auto gekeurd, kunnen we het vrijdagavond nog eens proberen hoe het voelt om door een gekeurde auto overreden te worden
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn handquote:
Het zal knokkels weer eens niet wezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn hand![]()
![]()
Ik baal er ook vreselijk van. Ook gewoon net voordat ik een hoesje heb enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
Je verwacht het niet hè.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
quote:
Was een dingetje om een voet aan de grond te krijgen in Hollywoodquote:
Middag, Elfquote:
Ha, Spijkerbroekquote:
Hé Piep!quote:
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/quote:'Straalbezopen' Lily Allen afgevoerd tijdens festival
Zangeres Lily Allen (31) is afgelopen weekend knock-out gegaan tijdens het Notting Hill Carnival in Londen en bewusteloos afgevoerd nadat ze de ene na de andere fles drank achteroversloeg en daarbij ook jointjes rookte.
misschien was hij ook beneveldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
Waarom heeft Piet als ooggetuige, niks gemeld?
[..]
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/
Whutquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef knokkels het volgende:
Bohemian Rhapsody gecensureerd, want te grof!!!
Echt, wat?
Mama, just *beep* a man, put a *beep* against his head, *beep* my *beep*, now he's *beep*
Klinkt als een te late poging om tot de Club van 27 te mogen behoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:
Ja prima hier!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:18 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja hoor, wederom warm helaas, daar?
Freddie vindt alles wel best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus![]()
Ben toch wel heel erg benieuwd wat de leden van Queen hiervan vinden.
12k? Sodeknetter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima hier!
Net een dure lens verkocht, maar ik bestel weer een camera terug en met wat goedkopere lenzen.
Mij was verteld dat de immigratie van mijn vriendin 12 mille zou kosten, maar dat blijkt de all-in prijs te zijn inclusief reizen en cursussen en dergelijke.
Het is wel verstandig om genoeg geld op de rekening te hebben, maar mijn verkoopzucht is iets te veel doorgeschoten!
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:35 schreef Slowking het volgende:
[..]
12k? Sodeknetter.
Maar aan de andere kant, inclusief de cursussen lijkt het weer mee te vallen.
Maar toch. Een boel knaken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zijn Radio 49-administratie aan het bijwerken (alle playlists op een rij zetten, etc.)
Serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.
Oftewel eerst alles op een spaarrekening opsparen tegen een leuke rente, tot je het echt moet afbetalen!
Dat schijnen heel veel mensen te doen en dat is ook gewoon toegestaan.
Volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:40 schreef Slowking het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nou dat scheelt in ieder geval.
Wanneer is het plan om over te komen?
Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgend jaar.
Over een kleine maand komt zij hier naar toe voor 3 maand lang, en daarna gaat ze bepaalde examens doen in eigen land, en daarna beginnen we de immigratieprocedure!
Ken dat hele wijf niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
= = =
[..]
Tussen een half en 7 jaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nice.
En hoe lang duurt zo'n procedure normaal gesproken dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen een half en 7 jaar!
Ik hoor extreem uiteenlopende verhalen, maar de situaties die jarenlang duren, worden vaak veroorzaakt door waardeloze administratie in bananenrepublieken waar mensen geen geboorteaktes hebben en dergelijke.
Onder normale omstandigheden durut het een half tot anderhalf jaar, afhankelijk van hoeveel spoed je er zelf achter zet met het regelen van alles, en hoe snel je gemeente bijvoorbeeld is met het aanleveren van bepaalde gegevens.
Ja was een goede vakantie.van 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Je uitje is je wel heel goed bevallen he!![]()
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:58 schreef Slowking het volgende:
[..]Ja dat kan dus alle kanten op.
Dus afhankelijk van waar je vriendin vandaan komt, laten we zeggen +- 1,5 jaar, dat is nog redelijk te doen.
Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat is van Game of Thrones.
En Lilly Allen is wel redelijk bekend!
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.
Volgens mij had ze wel wat meer hitjes, maar ik zou er niet zo eentje van haar op kunnen noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?
Altijd!quote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.
En ik heb geen idee hoe dat werkt![]()
En ik heb scam city lopen bingen, en ze kunnen een geldig overlijdensakte maken voor een paar honderd euro, dus een legitiem geboorteakte zal ook wel tot de mogelijkheden behoren
Ken je dat spreekwoord?quote:
"Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 30-08-2016 18:34:31 ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
En Piet, ff wat ENORM dikke spoilers voor Game Of Thrones, om te zien of je het interessant lijkt of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
Hehehe okee dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat uitzending 9 in de steigers zetten
Echt wel he!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Maar wel een half uur langer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel een half uur langer...
Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Ik kon het achteraf gezien niet halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
SCHANDE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.
Alvast succes met je show.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert heel even mee
quote:
Haaiquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:34 schreef Melting het volgende:
![]()
Hey spijkerbroek.
Dat is alweer even geleden.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haai
Ja, ik heb wel regelmatig geluisterd, maar was hier niet zo vaak meer aanwezig.
SORRY!!!! Ik schaam me diep. (mwoag)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Herman ten Blijker met "Wokking in my sleep".
Je zou willen dat je zo'n bos haar had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
....and having a haircut like a sheep!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n bos haar had.
Op de vraag aan de Minister van Onderwijs of hij het ermee eens is dat de taalvaardigheid van kinderen tegenwoordig erg slecht is, antwoordde hij "Mwoag".quote:
Ah..... u kijkt ook Finkers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de vraag aan de Minister van Onderwijs of hij het ermee eens is dat de taalvaardigheid van kinderen tegenwoordig erg slecht is, antwoordde hij "Mwoag".
("Valt wel mee")
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik geen van de tot nu toe gedraaide liedjes ken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn met Vout is soms flinterdun
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn met Vout is soms flinterdun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |