SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedemiddagen schakelt in
Ik sta al sind dinsdag te werken in de warmte, gistermiddag vrij gekregen vw onwerkbaar weer(alhoewel ik op de terugweg een lekke band kreeg en alsnog 3 kwartier door de warmte moest lopen) en vandaag vanwege een afscheidsfeest van de divisiedirecteur (waardoor ik 3 uurtje vrij krijg om me om te kunnen kleden en daarna verplicht ben om mn gezicht tye laten zien tussen 4 en 8)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Houdt iedereen het nog een beetje uit met de warmte?
Ik hou hier aan de zonkant de rolluik dicht. Als je in de buurt van een raam komt waar alleen een gordijn hangt, brand je meteen weg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, het was ook anders geweest als ik de No Rotation map niet had geSympht net aan het begin van mijn showquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef ToT het volgende:
Dit soort medicatiedeuntjes zijn niet echt handig op de radio, zeker niet op een lekker warme zonnige zomermiddag!
Net gedoucht, nu alweer bezweetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Net gedoucht, nu alweer bezweet![]()
Maar voel me wel weer opgefrist. En ik heb koffie. Mijn dag is goed.
En hoi![]()
Vervelend allemaal. Gelukkig is het einde van de hitte alweer in zicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik sta al sind dinsdag te werken in de warmte, gistermiddag vrij gekregen vw onwerkbaar weer(alhoewel ik op de terugweg een lekke band kreeg en alsnog 3 kwartier door de warmte moest lopen) en vandaag vanwege een afscheidsfeest van de divisiedirecteur (waardoor ik 3 uurtje vrij krijg om me om te kunnen kleden en daarna verplicht ben om mn gezicht tye laten zien tussen 4 en 8)
Ik zit gelukkig net op een plekje waar de zon niet direct op staat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou hier aan de zonkant de rolluik dicht. Als je in de buurt van een raam komt waar alleen een gordijn hangt, brand je meteen weg!
Koffie.... daar zeg je zoiets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Net gedoucht, nu alweer bezweet![]()
Maar voel me wel weer opgefrist. En ik heb koffie. Mijn dag is goed.
En hoi![]()
Neuh, omdat ik de hele dag buiten ben, is eilk de eerste dag de zwaarste, vanaf de tweede dag raak je aan het weer gewend, zie het als uit een vliegtuig stappen op een tropische locatie. Je kunt beter vier warme dagen achter elkaar hebben, dan een dagje 32 en de rest 23.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend allemaal. Gelukkig is het einde van de hitte alweer in zicht.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koffie.... daar zeg je zoiets.
Ik kwam er laatst achter dat ik nog cassette singles had liggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ergens nog een cd-single van E-rotic liggen
(zou zomaar eens het nummer van net kunnen zijn)
Max don't have sex with your ex is een bekender nummer van ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ergens nog een cd-single van E-rotic liggen
(zou zomaar eens het nummer van net kunnen zijn)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik nog cassette singles had liggen
en Fred Come To Bed, die herinner ik me eilk beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Max don't have sex with your ex is een bekender nummer van ze.
Precies... en ik heb een minder bekend nummer. Ik krijg steeds sterker het gevoel dat het inderdaad Fred Come To Bed isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Max don't have sex with your ex is een bekender nummer van ze.
of de ene keer 30 voor een paar dagen gevolgd door 12 graden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, omdat ik de hele dag buiten ben, is eilk de eerste dag de zwaarste, vanaf de tweede dag raak je aan het weer gewend, zie het als uit een vliegtuig stappen op een tropische locatie. Je kunt beter vier warme dagen achter elkaar hebben, dan een dagje 32 en de rest 23.
Die heb ik niet. Wel muziekalbums op cassette. Overigens zijn LP's ook weer helemaal hip. Bij de Plato hebben ze een flinke LP-afdeling. Alleen jammer dat die dingen schreeuwend duur zijn. Je betaalt zo 27 euro voor een plaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik nog cassette singles had liggen
Met je korte termijngeheugen is niets mis inderdaad. Die was net op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en Fred Come To Bed, die herinner ik me eilk beter.
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.quote:
Badesalzquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.
Ik ik was net ff wat op youtube aan het bekijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met je korte termijngeheugen is niets mis inderdaad. Die was net op.
Daar word ik serieus echt altijd zwaar, zwaar ziek van!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
of de ene keer 30 voor een paar dagen gevolgd door 12 graden.
Dat zuigt ook wel.
Ik kom er net achter dat ik drie cd-singles van Bomfunk MC's heb...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.
Oh dan ligt dat dus niet aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar word ik serieus echt altijd zwaar, zwaar ziek van!
Ik heb 3 little pigs van green jelly nog op cd single.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik drie cd-singles van Bomfunk MC's heb...
(Maar die van E-rotic kan ik zo gauw niet boven water krijgen)
Dingetje heb ik op 7-inch vinyl. Double You ook, net als de opvolger-single We All Need Love
Het slaat vooral op m'n nek, en dan krijg ik weer koppijn en daar word ik dan weer zwaar misselijk van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dan ligt dat dus niet aan mij
Ik heb daarvoor een whiteboard gekocht. Extern geheugen van 1 m2. Mijn personal analog cloudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ging ik ook alweer doen?
O ja, koffie...
Daar schrijf je vast nooit "Koffie zuipen" op, aangezien het volgens mij al een automatische reflex is na het wakker worden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een whiteboard gekocht. Extern geheugen van 1 m2. Mijn personal analog cloud
Onder het mom van dat het toch niet werkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
En omdat ik ook te weinig Placebo draai, deze dan ook maar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het mom van dat het toch niet werkt?
Dat zit gewoon in mijn DNA ingebakken. Ik heb koffie nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar schrijf je vast nooit "Koffie zuipen" op, aangezien het volgens mij al een automatische reflex is na het wakker worden!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het mom van dat het toch niet werkt?
Echt niet. Doordraaien zul je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef knokkels het volgende:
wow, de huidige playlist is 16:20:32 lang![]()
Ik kan met een gerust hart gaan knippen dus
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is het, na een aantal magere weken, weer een uitstekende week wat nieuwe muziek betreft. Veel leuke, nieuwe muziek ontdekt. Binnenkort in mijn show
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet. Doordraaien zul je.
Deze post is best wazig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar ik moet rond 16 uur ook nog even gaan rondbellen voor een kl........ oww wacht dat zou ik ook vanaf mijn stoel kunnen doen
Tenzij ik erheen moet
Toch klonk het haske duidelijk in mijn h....... ohh wacht.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Knokkels hebt?
klusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel galgje. Hij typt "kl.... " - en wij moeten maar raden waar het over gaat. Klappertjespistool? Kledingadvies? Kleurplaat? Klokkenspel?
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel galgje. Hij typt "kl.... " - en wij moeten maar raden waar het over gaat. Klappertjespistool? Kledingadvies? Kleurplaat? Klokkenspel?
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?
Geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?
Dan maken ze dat maar passend!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
klappertjespistool past ook niet op een scrabblebord, of i8n een reguliere kruiswoordpuzzel.
Ik draai doorgaans ook obscure muziek, maar die past niet in je straatje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het gevolg van Knokkels' keuze is wel dat we obscure muziek horen. Het heeft bijna Piet-achtige proporties.
Sommige nummers wel, maar andere inderdaad minder. Ik moet iets van melodie blijven horen. Maar het leuke aan R49 is, dat er voor ieder wat wils is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai doorgaans ook obscure muziek, maar die past niet in je straatje.
Kan vast wel met een 3D printer. Ook al ben ik tegen wapens maken met een 3D printerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan maken ze dat maar passend!
Er komt verbazend veel uit mijn Africa map langsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het gevolg van Knokkels' keuze is wel dat we obscure muziek horen. Het heeft bijna Piet-achtige proporties.
Veel plezier PaRoquote:
Misschien naast de lege mok voor je neus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
Ik weet zeker dat ik net een kop koffie had ingeschonken. Waar istie dan?
Nee, die mok was leegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien naast de lege mok voor je neus?Of er onder?
Ja daar hintte ik dus ook op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die mok was leeg
[ afbeelding ]
quote:
heel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef knokkels het volgende:
Die vlieg had even een slechte dag zeg.
Gaat ie op mijn hand zitten, klapt mijn andere hand er bovenop. Toen was ie zomaar plat.
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.quote:
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.
Face it, wij komen als we dood zijn voor een vliegentribunaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze blauwe lamp doet zijn werk best goed, nu alleen de muggen uit de slaapkamer nog zien te vermoorden
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeft
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
Haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?
Ah... ooooooooooookayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Nee het is geen dikke lading die het uitstoot; het simuleert het ademen van een mens door een titaniumoxide-electrode.
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hypnotiserende track (die van net, bedoel ik)
Dit is hoofdzakelijk Vout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiteren
quote:
Alstuquote:
Ik denk dat Gup dan weer hangt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
Of betekent dit dat Gup weer hangt?
Doe maar. Alles beter dan een fragment van Goodbyee in een eindeloze loop...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Gup dan weer hangt.![]()
Zal ik je er dan opzetten?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar. Alles beter dan een fragment van Goodbyee in een eindeloze loop...
quote:Programma van vandaag
16:10 - 17:10 DJ 11 - Spontane deuntjes
Zomerse deuntjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe ik dit uurtje ga vullen. Verzoekjes zijn altijd welkom.
Er zijn ineens een boel nieuwe remixes van Moby-nummers uit. Met name Natural Blues en Porcelain.quote:
Summer Timequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe ik dit uurtje ga vullen. Verzoekjes zijn altijd welkom.
Goedzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Summer Time![]()
Ik had mijn amp iets hard staan![]()
Hoorde hem door het trappenhuis blazen
quote:
Heb ik niet. Stuur maar, dan schalt -ie bij Knokkels door het gebouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat je French Kiss niet aan het draaien was!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik niet. Stuur maar, dan schalt -ie bij Knokkels door het gebouw
HAHA! Nee ik zit er ook niet op te wachten hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik niet. Stuur maar, dan schalt -ie bij Knokkels door het gebouw
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Spontane Deuntjes
01 Holy Ghost! - Do It Again
02 Röyksopp & Robyn - Do It Again
03 Adamski & Seal - Killer (remix)
04 Fritz Kalkbrenner - In This Game
05 Moby - Porcelain (Arty remix)
06 Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free (Empty Rooms) (radio version)
07 Louis Armstrong & Ella Fitzgerald - Summertime
08 Lighthouse Family - Run
09 Keane - The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)
10 Barry White - Let the music play (Funkstar's club deluxe edit)
11 Midnight To Monaco - One Way Ticket
12 Pet Shop Boys & Sam Taylor-Wood - Je t'aime...moi non plus
13 Sam Taylor-Wood - I'm in love with a German Film Star (original radio edit)
14 2K - Fuck The Millennium (DJ11 edit)
Nice! Dankequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Spontane Deuntjes
01 Holy Ghost! - Do It Again
02 Röyksopp & Robyn - Do It Again
03 Adamski & Seal - Killer (remix)
04 Fritz Kalkbrenner - In This Game
05 Moby - Porcelain (Arty remix)
06 Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free (Empty Rooms) (radio version)
07 Louis Armstrong & Ella Fitzgerald - Summertime
08 Lighthouse Family - Run
09 Keane - The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)
10 Barry White - Let the music play (Funkstar's club deluxe edit)
11 Midnight To Monaco - One Way Ticket
12 Pet Shop Boys & Sam Taylor-Wood - Je t'aime...moi non plus
13 Sam Taylor-Wood - I'm in love with a German Film Star (original radio edit)
14 2K - Fuck The Millennium (DJ11 edit)
quote:
quote:
DAnk voor de deuntjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk wordt het euvel snel opgelost... Ik moet nu echt mezelf gaan opfrissen en daarna weg, uit eten en daarna muziek maken.
Fijne avond en bedankt voor het luisteren
Over 10 minuutjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat heuglijke feit gebeuren dan?
quote:
Helemaal niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?Hoe moet ik het dan noemen?
Ow okee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee hoor![]()
Was een verkeerde smiley ook. Ik bedoelde
Leuk nummer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer van alles bij elkaar te slepen dat voor m'n gevoel leuk achter elkaar past.
quote:
Daar stoor ik me nou nooit aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja best wel, en het past ook beter bij de rest wat ik draai.
Ik dacht Zaandam?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar stoor ik me nou nooit aan![]()
Zomer In Zeeland
Ow ja, dat kan ook. Ik ben nooit goed geweest in topografiequote:
Absoluutquote:
Wat dan allemaal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:09 schreef knokkels het volgende:
Zo, weer verder luisterenDruk ineens
Klus voor morgen, ineens een stroom whatsappjesquote:
Dus je gaat zo boodschappen doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:14 schreef knokkels het volgende:
Ohh, nu heb ik wel alvast rijst en groenten voor straks.. alleen mis ik vlees. Dacht ik even dat ik straks niet meer naar buiten hoefde
Nah, kan nog wel even tot 19:30 wachten hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah, kan nog wel even tot 19:30 wachten hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
Dat ik het hele nummer kan meezingen.. Wat zegt dat?
80's kid herequote:
Haha I know!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
80's kid here![]()
Okee okee.. late 70s
Dan stop ik er toch maar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:35 schreef knokkels het volgende:
Moet ik er zo toch nog even tussenuit
Awww maar wel bedankt voor de priveshowquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan stop ik er toch maar mee.Even kijken of Gup werkt, en dan kan ik hier eten koken en nog wat klussen.
Hehehe no prob!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awww maar wel bedankt voor de priveshow
Howdy Pietquote:
Vanavond is nog rustig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu 3 dagen non stop feest...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bruiloft zoon just me gaat volledig los...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bruiloft zoon just me gaat volledig los...
Groeten aan Steve!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
*grinnik* Dark Raver komt morgen ook naar Outdoor Stereo
Aight!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duik zo ff de studio in, kijken wat er mogelijk is .
Ah je kent hem persoonlijk?quote:
woeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duik zo ff de studio in, kijken wat er mogelijk is .
Kennen is een groot woord, maar ik heb 'm wel een paar keer gesproken rondom optredens...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah je kent hem persoonlijk?![]()
Ik heb wel eens naast hem staan plassen, maar daar houdt het mee op
schuif hem wat ponden toe voor wat studiotijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helaas vanaf 20:00u bezet, het is uur vroeger hier.
Verzin wel wat, mogelijkheden en muziek genoeg hier
Het is meer een opname studio dan radio DJ studio en iets teveel knopjes voor Piet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
schuif hem wat ponden toe voor wat studiotijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is meer een opname studio dan radio DJ studio en iets teveel knopjes voor Piet.
Zit hier prima in eigen kamer met PC en prima speakers, grote collectie Mixtapes en Dubplates voorhanden.quote:
quote:
sensemillia?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Post even niet zoveel, ben beetje druk.
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
sensemillia?![]()
Hoe is de weed daar? Nog immer crap?
Konden ze je zien voordat de rook om je hoofd was verdwenen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.
Luistert de hele wijk mee dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.
Het is aardig groot gebouw en ben niet de enige die er logeert, daarnaast loopt studio gewoon door.quote:
Beide. Niet de grote tafel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
Draai je nu vanf PC of achter de tafel?
Ik zit ff op Streetview te kijken... Dus hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is aardig groot gebouw en ben niet de enige die er logeert, daarnaast loopt studio gewoon door.
Ja dat grote huis hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ff op Streetview te kijken... Dus hier
De Irie Irie ijzerboer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat grote huis hoort er ook bij.
[Dat vermoeede ik al en dan is het wel groot jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat grote huis hoort er ook bij.
Ja deze gozers zijn hier ook op bezoek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straight from the Bronx, NY...
Pre mixed dit, Piet?
Welke gozers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja deze gozers zijn hier ook op bezoek.
Die heeft nu thuis het rijk alleenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
Ligt Muts al op de bank voor de TV of ?
Denk je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die heeft nu thuis het rijk alleen
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke gozers?
Die de mix gemaakt hebben?
Zo ja, wie?
Maar wat anders:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.
Moet nog 3 dagen en nachten mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat anders:
Zit je in Engeland, heb je dan niks beters te doen dan R49 te vullen?
Pubs dicht, vrienden weg of zo?
Of is dit om je jetlag te verwerken?
Beloofd veel goeds ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet nog 3 dagen en nachten mee.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.
Jij bent een nachtbraker pur sang, appeltje/eitje toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet nog 3 dagen en nachten mee.
Live stream? Foto's?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat anders:
Zit je in Engeland, heb je dan niks beters te doen dan R49 te vullen?
Pubs dicht, vrienden weg of zo?
Of is dit om je jetlag te verwerken?
Het gaat pas morgenavond echt los.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We volgen je wel op de streams ... als ze er zijn
Nogmaals veel plezierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat pas morgenavond echt los.
En hoe ga jij verkleed, Piet?quote:
Je gaat als "That One Dutchy"?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwarte broek en geruite blouse.
Nice, had me wel tof geleken, alleen heb ik een klusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken Mad Professor al sinds jaren 80 en dit is 3e keer dat ik langsga.
Je zou er bijna een contacthigh van krijgenquote:
Oh ja joh, waar hoorde je dat dan?quote:
Groetjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijd om af te haken hier, dank, Piet!
Uit betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja joh, waar hoorde je dat dan?
Eggs![]()
Ik betrouwbaar?quote:
Mijn bureau trilt meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Begint gezellig te worden hier , de dub wordt gewaardeerd.
Da's wel erg behelpen, is een koptelefoon nog beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EggsTC het volgende:
ik zit op de boxen van mn laptopnaja vanaf maandag is alles beter
quote:
En ik maar denken dat drugs op een oorlogsschip not done warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben zo stoned als een oorlogschip.
Gaan ze daar niet stuk van?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EggsTC het volgende:
ik zit op de boxen van mn laptopnaja vanaf maandag is alles beter
Toen ik het meldde, had het zichzelf al opgelostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi
Is het loop-probleem van Gup al opgelost?
Geen idee zit in Dub loop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi
Is het loop-probleem van Gup al opgelost?
Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukk....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen ik het meldde, had het zichzelf al opgelost![]()
Gup had voor in de avond kuren. Na de uitzending van Knokkels bleef hij een fragmentje van "Goodbyee" constant herhalen. Na mijn uitzending ook de laatste seconden (toevallig een jingle).quote:
Vorig jaar heb ik op 31 december op die manier 'Happy Newyear' van ABBA bewust tijdens het refrein in de loop van GUP gegooid...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup had voor in de avond kuren. Na de uitzending van Knokkels bleef hij een fragmentje van "Goodbyee" constant herhalen. Na mijn uitzending ook de laatste seconden (toevallig een jingle).
Nee en nee, ik ben het gewend, alleen gamen hierop lukt hiet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan ze daar niet stuk van?
En typt dat niet ongelooflijk lastig?
Bewust nog wel...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik op 31 december op die manier 'Happy Newyear' van ABBA bewust tijdens het refrein in de loop van GUP gegooid...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben zo stoned als een oorlogschip.
Mijn muis was er ook mee opgehouden, bleef ik die loop horen. *twitch*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |