Misschien naast de lege mok voor je neus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
Ik weet zeker dat ik net een kop koffie had ingeschonken. Waar istie dan?
Nee, die mok was leegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien naast de lege mok voor je neus?Of er onder?
Ja daar hintte ik dus ook op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die mok was leeg
[ afbeelding ]
quote:
heel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef knokkels het volgende:
Die vlieg had even een slechte dag zeg.
Gaat ie op mijn hand zitten, klapt mijn andere hand er bovenop. Toen was ie zomaar plat.
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.quote:
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.
Face it, wij komen als we dood zijn voor een vliegentribunaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze blauwe lamp doet zijn werk best goed, nu alleen de muggen uit de slaapkamer nog zien te vermoorden
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeft
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
Haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?
Ah... ooooooooooookayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Nee het is geen dikke lading die het uitstoot; het simuleert het ademen van een mens door een titaniumoxide-electrode.
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hypnotiserende track (die van net, bedoel ik)
Dit is hoofdzakelijk Vout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiteren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |