Deze post is best wazig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar ik moet rond 16 uur ook nog even gaan rondbellen voor een kl........ oww wacht dat zou ik ook vanaf mijn stoel kunnen doen
Tenzij ik erheen moet
Toch klonk het haske duidelijk in mijn h....... ohh wacht.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Knokkels hebt?
klusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel galgje. Hij typt "kl.... " - en wij moeten maar raden waar het over gaat. Klappertjespistool? Kledingadvies? Kleurplaat? Klokkenspel?
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel galgje. Hij typt "kl.... " - en wij moeten maar raden waar het over gaat. Klappertjespistool? Kledingadvies? Kleurplaat? Klokkenspel?
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?
Geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom is klappertjespistool het eerste wat bij je opkomt?
Dan maken ze dat maar passend!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
klappertjespistool past ook niet op een scrabblebord, of i8n een reguliere kruiswoordpuzzel.
Ik draai doorgaans ook obscure muziek, maar die past niet in je straatje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het gevolg van Knokkels' keuze is wel dat we obscure muziek horen. Het heeft bijna Piet-achtige proporties.
Sommige nummers wel, maar andere inderdaad minder. Ik moet iets van melodie blijven horen. Maar het leuke aan R49 is, dat er voor ieder wat wils is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai doorgaans ook obscure muziek, maar die past niet in je straatje.
Kan vast wel met een 3D printer. Ook al ben ik tegen wapens maken met een 3D printerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan maken ze dat maar passend!
Er komt verbazend veel uit mijn Africa map langsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het gevolg van Knokkels' keuze is wel dat we obscure muziek horen. Het heeft bijna Piet-achtige proporties.
Veel plezier PaRoquote:
Misschien naast de lege mok voor je neus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
Ik weet zeker dat ik net een kop koffie had ingeschonken. Waar istie dan?
Nee, die mok was leegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien naast de lege mok voor je neus?Of er onder?
Ja daar hintte ik dus ook op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die mok was leeg
[ afbeelding ]
quote:
heel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef knokkels het volgende:
Die vlieg had even een slechte dag zeg.
Gaat ie op mijn hand zitten, klapt mijn andere hand er bovenop. Toen was ie zomaar plat.
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.quote:
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vlieg houdt er vast een andere mening op na. Nou ja, Als ie niet nu in de asbak lag dood te zijn zeg maar.
Face it, wij komen als we dood zijn voor een vliegentribunaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al een aardige verzameling vliegenlijkjes.
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze blauwe lamp doet zijn werk best goed, nu alleen de muggen uit de slaapkamer nog zien te vermoorden
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan heb jij zo'n lamp waar mijn schoonmoeder het steeds over heeft
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe lamp, mar die is meer voor muggen bedoeld. Die stoot ook CO2 uit om muggen te lokken. Vliegen zijn er veel minder in geïnteresseerd.
Edit: hoewel; ik zie er toch al een aardig bodempje in liggen, zie ik nu!
Haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan lig jij straks bewusteloos te zijn aan een CO2 buildup? Of hoe moet ik dat zien?
Ah... ooooooooooookayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Nee het is geen dikke lading die het uitstoot; het simuleert het ademen van een mens door een titaniumoxide-electrode.
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hypnotiserende track (die van net, bedoel ik)
Dit is hoofdzakelijk Vout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze iets minder. Hiervan ga je stuiteren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |