Howdy Pietquote:
Vanavond is nog rustig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu 3 dagen non stop feest...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bruiloft zoon just me gaat volledig los...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bruiloft zoon just me gaat volledig los...
Groeten aan Steve!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
*grinnik* Dark Raver komt morgen ook naar Outdoor Stereo
Aight!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duik zo ff de studio in, kijken wat er mogelijk is .
Ah je kent hem persoonlijk?quote:
woeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duik zo ff de studio in, kijken wat er mogelijk is .
Kennen is een groot woord, maar ik heb 'm wel een paar keer gesproken rondom optredens...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah je kent hem persoonlijk?![]()
Ik heb wel eens naast hem staan plassen, maar daar houdt het mee op
schuif hem wat ponden toe voor wat studiotijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helaas vanaf 20:00u bezet, het is uur vroeger hier.
Verzin wel wat, mogelijkheden en muziek genoeg hier
Het is meer een opname studio dan radio DJ studio en iets teveel knopjes voor Piet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
schuif hem wat ponden toe voor wat studiotijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is meer een opname studio dan radio DJ studio en iets teveel knopjes voor Piet.
Zit hier prima in eigen kamer met PC en prima speakers, grote collectie Mixtapes en Dubplates voorhanden.quote:
quote:
sensemillia?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Post even niet zoveel, ben beetje druk.
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
sensemillia?![]()
Hoe is de weed daar? Nog immer crap?
Konden ze je zien voordat de rook om je hoofd was verdwenen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.
Luistert de hele wijk mee dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen genoeg ganja figuren rond hier, kwamen er net nog paar kijken wat die bleekscheet aan het doen was.
Het is aardig groot gebouw en ben niet de enige die er logeert, daarnaast loopt studio gewoon door.quote:
Beide. Niet de grote tafel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
Draai je nu vanf PC of achter de tafel?
Ik zit ff op Streetview te kijken... Dus hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is aardig groot gebouw en ben niet de enige die er logeert, daarnaast loopt studio gewoon door.
Ja dat grote huis hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ff op Streetview te kijken... Dus hier
De Irie Irie ijzerboer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat grote huis hoort er ook bij.
[Dat vermoeede ik al en dan is het wel groot jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat grote huis hoort er ook bij.
Ja deze gozers zijn hier ook op bezoek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straight from the Bronx, NY...
Pre mixed dit, Piet?
Welke gozers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja deze gozers zijn hier ook op bezoek.
Die heeft nu thuis het rijk alleenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
Ligt Muts al op de bank voor de TV of ?
Denk je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die heeft nu thuis het rijk alleen
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke gozers?
Die de mix gemaakt hebben?
Zo ja, wie?
Maar wat anders:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.
Moet nog 3 dagen en nachten mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat anders:
Zit je in Engeland, heb je dan niks beters te doen dan R49 te vullen?
Pubs dicht, vrienden weg of zo?
Of is dit om je jetlag te verwerken?
Beloofd veel goeds ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet nog 3 dagen en nachten mee.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dancehall system die op zondag los gaat, ben de naam ff kwijt na die blows van hun.
Jij bent een nachtbraker pur sang, appeltje/eitje toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet nog 3 dagen en nachten mee.
Live stream? Foto's?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat anders:
Zit je in Engeland, heb je dan niks beters te doen dan R49 te vullen?
Pubs dicht, vrienden weg of zo?
Of is dit om je jetlag te verwerken?
Het gaat pas morgenavond echt los.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We volgen je wel op de streams ... als ze er zijn
Nogmaals veel plezierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat pas morgenavond echt los.
En hoe ga jij verkleed, Piet?quote:
Je gaat als "That One Dutchy"?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwarte broek en geruite blouse.
Nice, had me wel tof geleken, alleen heb ik een klusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken Mad Professor al sinds jaren 80 en dit is 3e keer dat ik langsga.
Je zou er bijna een contacthigh van krijgenquote:
Oh ja joh, waar hoorde je dat dan?quote:
Groetjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijd om af te haken hier, dank, Piet!
Uit betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja joh, waar hoorde je dat dan?
Eggs![]()
Ik betrouwbaar?quote:
Mijn bureau trilt meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Begint gezellig te worden hier , de dub wordt gewaardeerd.
Da's wel erg behelpen, is een koptelefoon nog beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EggsTC het volgende:
ik zit op de boxen van mn laptopnaja vanaf maandag is alles beter
quote:
En ik maar denken dat drugs op een oorlogsschip not done warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben zo stoned als een oorlogschip.
Gaan ze daar niet stuk van?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EggsTC het volgende:
ik zit op de boxen van mn laptopnaja vanaf maandag is alles beter
Toen ik het meldde, had het zichzelf al opgelostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi
Is het loop-probleem van Gup al opgelost?
Geen idee zit in Dub loop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi
Is het loop-probleem van Gup al opgelost?
Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukkig maar. Gelukk....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen ik het meldde, had het zichzelf al opgelost![]()
Gup had voor in de avond kuren. Na de uitzending van Knokkels bleef hij een fragmentje van "Goodbyee" constant herhalen. Na mijn uitzending ook de laatste seconden (toevallig een jingle).quote:
Vorig jaar heb ik op 31 december op die manier 'Happy Newyear' van ABBA bewust tijdens het refrein in de loop van GUP gegooid...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup had voor in de avond kuren. Na de uitzending van Knokkels bleef hij een fragmentje van "Goodbyee" constant herhalen. Na mijn uitzending ook de laatste seconden (toevallig een jingle).
Nee en nee, ik ben het gewend, alleen gamen hierop lukt hiet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan ze daar niet stuk van?
En typt dat niet ongelooflijk lastig?
Bewust nog wel...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik op 31 december op die manier 'Happy Newyear' van ABBA bewust tijdens het refrein in de loop van GUP gegooid...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben zo stoned als een oorlogschip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |