quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben weer beetje bijgekomen, zo nog maar ff muziekje draaien.
Heb van alles uit collectie van Mad Prof gevist.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!Ik herken er wat van Shpongle in!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb van alles uit collectie van Mad Prof gevist.
How comes?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben al bijnaam voor me hier: Jah Nerd.
Jah Okquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk achter PC duik wanneer er ergens 1 staat.
Was tof ja en nog redelijk budget ook. Gratis logeren op kamer met betere speakers dan thuis, nog iemand met appartement in Notting Hill voor de rookpauze en bier voorraad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jah Ok![]()
Maar was het de moeite waard?
Daar heeft Bertus de tekst gestolen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
Dit nummer deed me denken aan dat "Boterham met aiar!"
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heeft Bertus de tekst gestolen.
En nog een BBQ... Wanneer ga je weer huiswaarts...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was tof ja en nog redelijk budget ook. Gratis logeren op kamer met betere speakers dan thuis, nog iemand met appartement in Notting Hill voor de rookpauze en bier voorraad.
Geen idee, was een keer bij 'm en zei toen je moet keer Reggae nummer maken man.quote:
Morgen rond uur of 12 weer naar huis, ben ik er 19u zoiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog een BBQ... Wanneer ga je weer huiswaarts...
Dat is prima te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen rond uur of 12 weer naar huis, ben ik er 19u zoiets.
De reistijd blijft wel hetzelfdequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep heenreis ging helemaal vlot, nu raak ik uur winst weer kwijt.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga weer aan dezelfde kant zitten, is mijn uitzicht weer anders.
Heb je wel oortjes mee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg muziek bij om de uren door te komen.
En verse batterijen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewone koptelefoon en mp3 spelertje.
Ja dat soort dingen gebeuren altijd op grote feestjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
En waar het eigenlijk om draait, de Carnival parade vandaag helemaal gemist.
Ga ook echt voor al die soundsystems, dat is mooi man met reggae base overal te horen langs alle 40,quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen gebeuren altijd op grote feestjes
OK, maar het verbaasd me dat het tegen 20 uur alweer afgelopen isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ook echt voor al die soundsystems, dat is mooi man met reggae base overal te horen langs alle 40,
Die optocht zal me worst wezen.
Gaat binnen verder in pubs en daarna clubs , nu zijn er ook nog afterparties maar dat word me teveel. Ben alleen vrijdagnacht op stap geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar het verbaasd me dat het tegen 20 uur alweer afgelopen is
Preparty ... Je wordt echt een ouwe lul Pietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat binnen verder in pubs en daarna clubs , nu zijn er ook nog afterparties maar dat word me teveel. Ben alleen vrijdagnacht op stap geweest.
Doe me maar na, van 13:00u tot 19:00u rondswingen daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Preparty ... Je wordt echt een ouwe lul Piet
Ja af en toe wel ff zitten hoor en wat drinken en zo en en hapjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe me maar na, van 13:00u tot 19:00u rondswingen daar.
Heb vandaag ook meer stops onderweg gehouden dan zondag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe wel ff zitten hoor en wat drinken en zo en en hapje
Hehehe tof tof!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mad Professor is het met je eens, die zit op de bank hier nu.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet zo doordraaien vrees ik, hij vindt het wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |