Alsof ze het voorzien hadden. Deze band bestaat trouwens al sinds 1984. Tot "Community" had ik nog nooit van ze gehoord.quote:
Jep, toch die maandagavond ?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil overigens wel even opmerken dat het helaas weer rustig is hier vanavond...
Ik merk het. Zal wel door de voetbal komen. Toch bedankt dat jij en justme in het topic zijn blijven rondhangen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil overigens wel even opmerken dat het helaas weer rustig is hier vanavond...
Ik heb het heel graag gedaan hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het. Zal wel door de voetbal komen. Toch bedankt dat jij en justme in het topic zijn blijven rondhangen.
Met plezier, je stijl bevalt me wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt; ik heb er m'n best op gedaan. Leuk dat jullie hebben geluisterd
Ik wil de stijl nog wat gaan bijschaven. Het moet een klein tandje breder, vind ik. Er moet wat meer indie/rock-achtige muziek in (maar ook weer niet te veel).quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met plezier, je stijl bevalt me wel.
En dan luister ik dus als ik kan...
Beetje opgerekt met jingles. Was uiteindelijk nog geen halve minuutquote:Op maandag 27 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
En zoveel tijd hou je niet over, if any...
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef just me het volgende:
nogmaals bedankt Elf
![]()
ik ga nu 'n biertje pakken en voor de tv hangen
even de laatste slotakkoorden afwachten
De laatste jingle werd afgebroken zelfs...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje opgerekt met jingles. Was uiteindelijk nog geen halve minuut
Oké ik had nog verbinding met de server, stond hier. Ik brak handmatig af. Misschien nét wat te vroeg gedaan. De volgende keer wacht ik wel 5 seconden.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste jingle werd afgebroken zelfs...
Er zit wat vertraging op de stream t.o.v. thuis.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké ik had nog verbinding met de server, stond hier. Ik brak handmatig af. Misschien nét wat te vroeg gedaan. De volgende keer wacht ik wel 5 seconden.
Daar zal ik voortaan rekening mee houden danquote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit wat vertraging op de stream t.o.v. thuis.
Kan soms 20 seconden zijn...
Ik lurk er ook nog 1 weg...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zo onderhand zin in koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |