Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat is van Game of Thrones.
En Lilly Allen is wel redelijk bekend!
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.
Volgens mij had ze wel wat meer hitjes, maar ik zou er niet zo eentje van haar op kunnen noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?
Altijd!quote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.
En ik heb geen idee hoe dat werkt![]()
En ik heb scam city lopen bingen, en ze kunnen een geldig overlijdensakte maken voor een paar honderd euro, dus een legitiem geboorteakte zal ook wel tot de mogelijkheden behoren
Ken je dat spreekwoord?quote:
"Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 30-08-2016 18:34:31 ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
En Piet, ff wat ENORM dikke spoilers voor Game Of Thrones, om te zien of je het interessant lijkt of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
Hehehe okee dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat uitzending 9 in de steigers zetten
Echt wel he!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Maar wel een half uur langer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel een half uur langer...
Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Ik kon het achteraf gezien niet halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
SCHANDE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.
Alvast succes met je show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |