woohoooquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bald gibt es wieder eine neue DJ11-Show
Kannst du das buchstabieren, bitte?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bald gibt es wieder eine neue DJ11-Show
Bestimmt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kannst du das buchstabieren, bitte?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
https://twitter.com/NOSsport/status/765066423425171456Die commentator van NBC
![]()
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
Thanks voor der supertolle affengeile show, man!![]()
![]()
Niks te lang, man!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
Iets met een flowquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
En iets met improviseren, want het eerste deel bleek toch een paar minuten korter te zijn dan ik dacht. Dus heb ik Schnappi vanuit het tweede blok verplaatst.quote:
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even een beetje aan het bijkomen van alles
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.
Ik moest zelfs de signatures nog voorbereiden vanwege een irritante bug; klaagtopic over geopend vandaag.
De huidige signature (met de links erin) wordt ineens een puinhoop als je je profiel verandert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |