woohoooquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bald gibt es wieder eine neue DJ11-Show
Kannst du das buchstabieren, bitte?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bald gibt es wieder eine neue DJ11-Show
Bestimmt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kannst du das buchstabieren, bitte?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
https://twitter.com/NOSsport/status/765066423425171456Die commentator van NBC
![]()
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
Thanks voor der supertolle affengeile show, man!![]()
![]()
Niks te lang, man!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
Iets met een flowquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
En iets met improviseren, want het eerste deel bleek toch een paar minuten korter te zijn dan ik dacht. Dus heb ik Schnappi vanuit het tweede blok verplaatst.quote:
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even een beetje aan het bijkomen van alles
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.
Ik moest zelfs de signatures nog voorbereiden vanwege een irritante bug; klaagtopic over geopend vandaag.
De huidige signature (met de links erin) wordt ineens een puinhoop als je je profiel verandert.quote:
quote:
Toen lag ik nog in een comaquote:
Môgge, Elfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
Gutenmor... ik bedoel: Goedemorgen
Kan gebeuren hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, Elf![]()
Mijn "muis" had geen accu meerMoest voor de eerste keer in 2 dagen een kabeltje zoeken
Hij doet het weerquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier eerst maar even ontbijten
Als je vaker langskomt, zo'n twee weken lang Homijn, mag je op audiëntie bij El Presidentequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:35 schreef Homijn het volgende:
Een tamelijk leeg rooster nog op radio49.nl, trouwens...
Ik ben hier best vaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je vaker langskomt, zo'n twee weken lang Homijn, mag je op audiëntie bij El Presidente
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben hier best vaak.![]()
Al is het meestal per ongeluk
Op audiëntie bij El Presidente vind ik wel een beetje eng, trouwens. Het laatste konijn dat dat deed, eindigde als kerstmaaltijd.
Misschien wil ik wel een leuke dierenshow doen op 4 oktober
Mogguh DDMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Gisteren accu leeg en koppijn, dus ik moest afhaken, maar het was wel heel tof en gezellig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Gisteren accu leeg en koppijn, dus ik moest afhaken, maar het was wel heel tof en gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |