SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Diesen Version ist schöner...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stimmt. Aber gerade spielt die deutsche Originalversion.
besserquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stimmt. Aber gerade spielt die deutsche Originalversion.
Und Nina...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Jetzt Nena, später auch noch Lena
Scheisse...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Nina ist heute leider nicht dabei. Die Tena (Lady) auch nicht.
Immer geradeaus!quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noch etwa 40 Minuten zu gehen.![]()
(Und vielleicht eine Verlängerung wenn ihr das wollt)
quote:
Scheiße an die nachbarn?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
"Es ist geil ein Arschloch zu sein" war vor einigen Jahren ein ganz grosser Hit in Deutschland.
Gleich: ein Track der gerade ein Hit ist in Deutschland. Es hat etwas mit Nachbarn zu tun.....
Es musste dauern. Entschuldige mirquote:
Noch 30 Minuten zu gehenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Es musste dauern. Entschuldige mir
Mit vielen Voute Schalplatten...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh zonde man, is serieus echt een leuke show, met veel leuke jingles ook!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh zonde man, is serieus echt een leuke show, met veel leuke jingles ook!
Ik zag het plaatje.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje.
Moest er wel eerst op klikken.
quote:
Je was me voorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]Daar valt wel een Photoshop-topic mee te maken!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]Daar valt wel een Photoshop-topic mee te maken!
Och jaoh?quote:
Een deelnemer uit Australie?quote:
Ganz toll. Freut mich wirklich.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Goud voor Nederland![]()
Daarmee werd ik wakker.
quote:
Alleen nu ff geen zin in, ik heb net weer eentje gemaakt, deels naar aanleiding van de discussie van laatst!quote:
Wieviel Affentittengeile Tunes haste denn noch?quote:
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Die letzte Viertelstunde.
Sie können schon diskutieren, ob Sie eine Verlängerung (45 oder 60 Minuten) haben wollen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wieviel Affentittengeile Tunes haste denn noch?
Sollte es möglich sein, deine Show zu erlängeren?
Endzeit ist jetzt 22:15 Uhr. Kann auch 23:00 oder sogar 23:15 Uhr werden wenn ihr wollt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wieviel Affentittengeile Tunes haste denn noch?
Sollte es möglich sein, deine Show zu erlängeren?
Das sowieso!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Fogel het volgende:
Die Duitsers kunnen best leuke muziek maken.
Ich bin immer noch müde von gestern, und gehen so ins Bett um 22:15 Uhr.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ihr entscheidet das![]()
Es gibt 2 Möglichkeiten: Endzeit 23:00 oder 23:15 Uhr.
dat kunnen ze zekerquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Fogel het volgende:
Die Duitsers kunnen best leuke muziek maken.
Kein Problemquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ich bin immer noch müde von gestern, und gehen so ins Bett um 22:15 Uhr.
Aber jawohl.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Endzeit ist jetzt 22:15 Uhr. Kann auch 23:00 oder sogar 23:15 Uhr werden wenn ihr wollt.
es steht jetzt bis zum entgegen 23 uhrquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ihr entscheidet das![]()
Es gibt 2 Möglichkeiten: Endzeit 23:00 oder 23:15 Uhr.
Ja, der ist schon gewesen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aber jawohl.
Ist Major Tom schon im Seine Rakete gesehen?
Und bis 23:00
23:15 Uhr sogarquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
es steht jetzt bis zum entgegen 23 uhr
Etwas anderes vom Herrn Schilling, denn?quote:
Geschroeide kalkoen, dennengeur en vals sentiment...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg de smaak van oude centendrop uit een plastic zakje en ietwat lauwe cola altijd bij dit nummer
Had dat niet te maken met iets wat in München gebeurd was?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat Münchener er afgehaald?
quote:
Nee, is gewoon omdat niemand dat Münchener internationaal begrijpt...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met iets wat in München gebeurd was?
Ow ja, PR gerelateerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, is gewoon omdat niemand dat Münchener internationaal begrijpt...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg de smaak van oude centendrop uit een plastic zakje en ietwat lauwe cola altijd bij dit nummer
lezen in stoffige Suske en Wiskes bij mijn buurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Altijd leuk, die connecties naar dingen van vroeger!
Show die moves, Knokkels!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef knokkels het volgende:
Nein Mann, Ich will noch nich' gehen.. Ich will noch ein bisschen tanzen.![]()
Oeh .. geil
Daddy Kohl...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In diese Stunde kommt den ehemaligen Bundeskanzler auch noch vorbei, Leute....
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In diese Stunde kommt den ehemaligen Bundeskanzler auch noch vorbei, Leute....
quote:
henrivoquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Das war eine Brücke zu weit für mich
Aber diese Stunde komt noch ein deutschen Eintrag vorbei
Bestaat je account dan nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef henrivo het volgende:
Retweet als je vindt dat er binnenkort weer een nieuwe Sjoow van Henrivo moet komen
Fogelretweet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef henrivo het volgende:
Retweet als je vindt dat er binnenkort weer een nieuwe Sjoow van Henrivo moet komen
Van r49 bedoel je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat je account dan nog wel?
Schall?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Leuk gedaan, 11.
Mag je doorsturen...
Je mag wel wat vaker langskomen dan, kerelquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef henrivo het volgende:
Zie dmquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je mag wel wat vaker langskomen dan, kerel
Guck nochmal bitte, ich hoffe das so vielquote:
Torsten war viel zu früh exterminiertquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Dieser Remix von Snap! wurde gemacht durch Torsten Fenslau & Doug Laurent. Fenslau, zu jung gestorben, war der grosse Mann hinter Culture Beat.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Marusha wird doch dabei sein. Sie ist gerade angekommen.![]()
Vielen dank an der Knokkels.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef Melting het volgende:
Elf, bedankt voor de leuke muziekjes.
Ik heb het nog iets langer uit proberen te houden, maar mijn ogen vallen nu echt dicht.
Fijne avond allemaal.
Slaap lekker Meltingquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef Melting het volgende:
Ik heb het nog iets langer uit proberen te houden, maar mijn ogen vallen nu echt dicht.
Fijne avond allemaal.
Gute Nachtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ik stond een keer op een industrialfeestje en had een glowstick door mijn vinger heen gepordquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden afgelopen zaterdag glowstick brillen...
[ afbeelding ]
Door?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik stond een keer op een industrialfeestje en had een glowstick door mijn vinger heen gepord![]()
mijn pinkquote:
Is ook "iets" apartquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen is helemaal op de hoogte van je exacte anatomie!
Du willst bis 23:30 dann?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Wegen der "Verzoekjes" brauch ich eigentlich noch etwa 15 Minuten extra
Klassiker!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Der MadMaster hat dieser Song angefordert.
Weil du nun biszum 23:15 stehtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ungefähr, ja (ist schon eingestellt). Und dann höre ich wirklich damit auf....
BAM! Wakkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik het plaatje er wel bij...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jemand hat das schon geändert in 23:30 Uhr
En nog een slechte ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Da's de naam van een Deense krant. Goed bezig
Ben benieuwd of ik L2B en Muis daar nog zie...quote:Goldsmith - Universal Studios Theme
Anderson-Lopez / Lopez - Medley (uit 'Frozen')
Beethoven - Allegretto (uit 'Zevende symfonie in A', op. 92)
Williams - Jurassic Park
Morricone - Gabriel's Oboe (uit 'The Mission')
Horner - Suite uit 'Titanic'
Zimmer - Inception
Williams - E.T. The Extra-Terrestrial
Williams - Raiders March (uit 'Indiana Jones')
Otterloo, van R. - Soldaat van Oranje (uit 'Soldaat van Oranje')
Otterloo, van R. - Esther (uit 'Soldaat van Oranje')
Otterloo, van R. - Oh my heroes (uit 'Soldaat van Oranje')
Silvestri - Forrest Gump
Glennie-Smith - Thema uit 'The Rock'
Ach ja, kwam van The Sun. Ook zo'n "geweldige" krantquote:
Tofquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
As.vrijdag in het concertgebouw:
[..]
Ben benieuwd of ik L2B en Muis daar nog zie...
acid bliepjesquote:
Das ist einer der B-seiten von Find Mequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Deze ken ik niet, mag ook doorkomen...
Lekker basloopje.
Knallharter Track, Alterquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Das ist einer der B-seiten von Find Me
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die letzte Viertelstunde (wirklich) fängt bald an.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bald gibt es wieder eine neue DJ11-Show
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die letzte Viertelstunde (wirklich) fängt bald an.
woohoooquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kannst du das buchstabieren, bitte?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bestimmt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kannst du das buchstabieren, bitte?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
https://twitter.com/NOSsport/status/765066423425171456Die commentator van NBC
![]()
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
Thanks voor der supertolle affengeile show, man!![]()
![]()
Niks te lang, man!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
Iets met een flowquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitzitten van de hele rit. Eigenlijk was dit wel een beetje te lang, maar het was leuk zo
En iets met improviseren, want het eerste deel bleek toch een paar minuten korter te zijn dan ik dacht. Dus heb ik Schnappi vanuit het tweede blok verplaatst.quote:
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even een beetje aan het bijkomen van alles
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel weer een beetje kleur!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat met die Duitse UI, ondertitel en signature was natuurlijk onderdeel van de show.
Ik moest zelfs de signatures nog voorbereiden vanwege een irritante bug; klaagtopic over geopend vandaag.
De huidige signature (met de links erin) wordt ineens een puinhoop als je je profiel verandert.quote:
quote:
Toen lag ik nog in een comaquote:
Môgge, Elfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
Gutenmor... ik bedoel: Goedemorgen
Kan gebeuren hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, Elf![]()
Mijn "muis" had geen accu meerMoest voor de eerste keer in 2 dagen een kabeltje zoeken
Hij doet het weerquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier eerst maar even ontbijten
Als je vaker langskomt, zo'n twee weken lang Homijn, mag je op audiëntie bij El Presidentequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:35 schreef Homijn het volgende:
Een tamelijk leeg rooster nog op radio49.nl, trouwens...
Ik ben hier best vaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je vaker langskomt, zo'n twee weken lang Homijn, mag je op audiëntie bij El Presidente
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben hier best vaak.![]()
Al is het meestal per ongeluk
Op audiëntie bij El Presidente vind ik wel een beetje eng, trouwens. Het laatste konijn dat dat deed, eindigde als kerstmaaltijd.
Misschien wil ik wel een leuke dierenshow doen op 4 oktober
Mogguh DDMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Gisteren accu leeg en koppijn, dus ik moest afhaken, maar het was wel heel tof en gezellig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Gisteren accu leeg en koppijn, dus ik moest afhaken, maar het was wel heel tof en gezellig
* knokkels geeft der Elf auch eine grossem Tasse Kaffeequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal niks?
Nou, dan zet ik zelf wel weer koffie
Ik mute echt niet gauw .. maarre...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
Een verzoekje ook nog. Ernstig...
Danke*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels geeft der Elf auch eine grossem Tasse Kaffee
ofzo
je mag mijn koffie hebben hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal niks?
Nou, dan zet ik zelf wel weer koffie
*mintthee voorzet*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je mag mijn koffie hebben hoor
Ik ben inmiddels voorzien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je mag mijn koffie hebben hoor
quote:
Ik wilde deze ook nog aanvragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar liedjes die ik jullie gisteren niet aan wilde doen (of waar ik geen tijd voor had)
Bij dezen alsnog
Ik had eigenlijk veel te veel muziek voor één show. Ik had er beter twee shows van kunnen maken.quote:
Die statenloze, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef knokkels het volgende:
Vanavond tussen 19 - 21:00 ongeveer turnen op de tv. Epke
Ook hier werd gisteren om gevraagd... cq. het werd verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
"Ik zing dit lied voor Ome Henk"...
quote:
Ik zie er weinig van, denk ik. Ik moet eerst even bij een buurman langs voor overleg. Daarna krijg ik bezoek; voetbalkijkers. Ajax moet weer voetballen vanavond. En alleen Ziggo Sport zendt dat uit.quote:
Mission "Luisteraars verjagen" accomplishedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat toch even richting winkel![]()
\
er bestaat gerechtigheid. Echt doodgegooid met dat nummer vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens staat "Jenseits von Eden" niet in de muzieklijst van Gup. Anders hadden jullie die ook nog voor de kiezen gekregen.
Ik vond het nummer TE erg om in de show te stoppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er bestaat gerechtigheid. Echt doodgegooid met dat nummer vroeger
Bombfunk MC's nog niet langs geweest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Gup heeft wel een duidelijke voorkeur voor bepaalde artiesten, of niet?![]()
Public Enemy, Fatboy Slim, The Prodigy, The Fratelli's.... allemaal al meer dan één keer langsgekomen de afgelopen twee uur.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bombfunk MC's nog niet langs geweest?!!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat jij doet, is de Goden verzoeken natuurlijk....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk heeft God het zo gewild.
gods unique playlistquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk heeft God het zo gewild.
Zou best een leuk blokje in een show kunnen zijn, trouwens. Genoeg nummers over God, Heaven of Devil.quote:
ik denk dat Henkelientje een week kan vullen met nummers over godquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best een leuk blokje in een show kunnen zijn, trouwens. Genoeg nummers over God, Heaven of Devil.
dat is de software waarmee ik draai. Stabiliteit en bug fixesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doet Traktor precies? Behalve het land ploegen....
Ah oké. Ik gebruik Mixxxx en ik heb er weinig problemen mee. Kort voor de show even de computer opstarten en daarna draait het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is de software waarmee ik draai. Stabiliteit en bug fixes
Hallelujaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk dat Henkelientje een week kan vullen met nummers over god
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Ik gebruik Mixxxx en ik heb er weinig problemen mee. Kort voor de show even de computer opstarten en daarna draait het allemaal prima.
Hoe is het met je upload dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |