Nawww... Ging snel met de topicsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom terug dan maar weer, je hebt een gezellig avondje gemist en wij hebben jou gemist
wat heb je ermee gedaan ?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
Dag 20: Waar de nieuwe telefoon ter reparatie wordt ingeleverd
Jawel, ik had al wat viskoekjes, loempia's en sateetjes op...quote:
Jottem!quote:vrijdag wordt de auto gekeurd, kunnen we het vrijdagavond nog eens proberen hoe het voelt om door een gekeurde auto overreden te worden
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn handquote:
Het zal knokkels weer eens niet wezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn hand![]()
![]()
Ik baal er ook vreselijk van. Ook gewoon net voordat ik een hoesje heb enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
Je verwacht het niet hè.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
quote:
Was een dingetje om een voet aan de grond te krijgen in Hollywoodquote:
Middag, Elfquote:
Ha, Spijkerbroekquote:
Hé Piep!quote:
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/quote:'Straalbezopen' Lily Allen afgevoerd tijdens festival
Zangeres Lily Allen (31) is afgelopen weekend knock-out gegaan tijdens het Notting Hill Carnival in Londen en bewusteloos afgevoerd nadat ze de ene na de andere fles drank achteroversloeg en daarbij ook jointjes rookte.
misschien was hij ook beneveldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
Waarom heeft Piet als ooggetuige, niks gemeld?
[..]
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/
Whutquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef knokkels het volgende:
Bohemian Rhapsody gecensureerd, want te grof!!!
Echt, wat?
Mama, just *beep* a man, put a *beep* against his head, *beep* my *beep*, now he's *beep*
Klinkt als een te late poging om tot de Club van 27 te mogen behoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:
Ja prima hier!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:18 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja hoor, wederom warm helaas, daar?
Freddie vindt alles wel best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus![]()
Ben toch wel heel erg benieuwd wat de leden van Queen hiervan vinden.
12k? Sodeknetter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima hier!
Net een dure lens verkocht, maar ik bestel weer een camera terug en met wat goedkopere lenzen.
Mij was verteld dat de immigratie van mijn vriendin 12 mille zou kosten, maar dat blijkt de all-in prijs te zijn inclusief reizen en cursussen en dergelijke.
Het is wel verstandig om genoeg geld op de rekening te hebben, maar mijn verkoopzucht is iets te veel doorgeschoten!
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:35 schreef Slowking het volgende:
[..]
12k? Sodeknetter.
Maar aan de andere kant, inclusief de cursussen lijkt het weer mee te vallen.
Maar toch. Een boel knaken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zijn Radio 49-administratie aan het bijwerken (alle playlists op een rij zetten, etc.)
Serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.
Oftewel eerst alles op een spaarrekening opsparen tegen een leuke rente, tot je het echt moet afbetalen!
Dat schijnen heel veel mensen te doen en dat is ook gewoon toegestaan.
Volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:40 schreef Slowking het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nou dat scheelt in ieder geval.
Wanneer is het plan om over te komen?
Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgend jaar.
Over een kleine maand komt zij hier naar toe voor 3 maand lang, en daarna gaat ze bepaalde examens doen in eigen land, en daarna beginnen we de immigratieprocedure!
Ken dat hele wijf niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
= = =
[..]
Tussen een half en 7 jaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nice.
En hoe lang duurt zo'n procedure normaal gesproken dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen een half en 7 jaar!
Ik hoor extreem uiteenlopende verhalen, maar de situaties die jarenlang duren, worden vaak veroorzaakt door waardeloze administratie in bananenrepublieken waar mensen geen geboorteaktes hebben en dergelijke.
Onder normale omstandigheden durut het een half tot anderhalf jaar, afhankelijk van hoeveel spoed je er zelf achter zet met het regelen van alles, en hoe snel je gemeente bijvoorbeeld is met het aanleveren van bepaalde gegevens.
Ja was een goede vakantie.van 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Je uitje is je wel heel goed bevallen he!![]()
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:58 schreef Slowking het volgende:
[..]Ja dat kan dus alle kanten op.
Dus afhankelijk van waar je vriendin vandaan komt, laten we zeggen +- 1,5 jaar, dat is nog redelijk te doen.
Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat is van Game of Thrones.
En Lilly Allen is wel redelijk bekend!
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.
Volgens mij had ze wel wat meer hitjes, maar ik zou er niet zo eentje van haar op kunnen noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan totaal langs me heen. Game of Thrones kijk ik nooit en die Lily is toch zo'n one hit wonder?
Altijd!quote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nou dan moet het inderdaad redelijk vlot gaan.
En ik heb geen idee hoe dat werkt![]()
En ik heb scam city lopen bingen, en ze kunnen een geldig overlijdensakte maken voor een paar honderd euro, dus een legitiem geboorteakte zal ook wel tot de mogelijkheden behoren
Ken je dat spreekwoord?quote:
"Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 30-08-2016 18:34:31 ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
En Piet, ff wat ENORM dikke spoilers voor Game Of Thrones, om te zien of je het interessant lijkt of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: hoe kon ik deze vergeten?Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel door blijven gaan!
Hehehe okee dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geduld niet om series te kijken, een film lukt me nog net.
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat uitzending 9 in de steigers zetten
Echt wel he!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Maar wel een half uur langer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel een half uur langer...
Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Je maakt er steeds echt veel werk van
Ik kon het achteraf gezien niet halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat er over een kwartiertje Smeltende Oudjes op de radio zouden komen? Maar is het nu een half uur uitgesteld?
SCHANDE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon het achteraf gezien niet halen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo weg; ik kan alleen het eerste kwartier meepakken. Ik ga een examenoptreden bekijken.
Alvast succes met je show.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert heel even mee
quote:
Haaiquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:34 schreef Melting het volgende:
![]()
Hey spijkerbroek.
Dat is alweer even geleden.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haai
Ja, ik heb wel regelmatig geluisterd, maar was hier niet zo vaak meer aanwezig.
SORRY!!!! Ik schaam me diep. (mwoag)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Herman ten Blijker met "Wokking in my sleep".
Je zou willen dat je zo'n bos haar had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
....and having a haircut like a sheep!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n bos haar had.
Op de vraag aan de Minister van Onderwijs of hij het ermee eens is dat de taalvaardigheid van kinderen tegenwoordig erg slecht is, antwoordde hij "Mwoag".quote:
Ah..... u kijkt ook Finkers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de vraag aan de Minister van Onderwijs of hij het ermee eens is dat de taalvaardigheid van kinderen tegenwoordig erg slecht is, antwoordde hij "Mwoag".
("Valt wel mee")
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik geen van de tot nu toe gedraaide liedjes ken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn met Vout is soms flinterdun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |