SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Erg leuke bootleg-remix van Leu Leu Land. Een formatie om in de gaten te houden.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
I wish I was a littlebit taller![]()
Maar dan anders
klinkt wel geinig inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erg leuke bootleg-remix van Leu Leu Land. Een formatie om in de gaten te houden.
God Is A DJ?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna (zoals ook al beloofd) een track van Faithless; eentje die bijna vergeten is.
Graag gedaan; tot de volgende keerquote:Op maandag 25 juli 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Echt genoten van de muziek, mijn tablet gaat zo uitvallen.
Bedankt elf
Samen met Faithlessquote:Op maandag 25 juli 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
De ipad doet het nog hoor, dus we horen Boy George
Leuk introquote:Op maandag 25 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de categorie vergeten singles: U96 met Movin', de opvolger van het veel bekendere "Club Bizarre"
CoS heb ik niet meer gehoord sinds LipstickFMquote:Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stukje uit de extended mix in de single-versie geplakt
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer iets dat ToT (wellicht) kan waarderen...
Wel hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou het niet gelijk zeggen of herkennen, maar deze plaat van Rufus Wainwright is geproduceerd door Mark Ronson.
De vorige hè....quote:
Bedoelde ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vorige hè....
Ik probeer een beetje te mikken op 23:10 uur als eindtijd. Hierna nog twee tracks. Waarbij ik, zoals beloofd, nog even terugkom op Her Majesty's Secret Service
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
De enige echte titelsong van On Her Majesty's Secret Service als slotsong.
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Knokkels zo meteen
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig logt uit en schakelt onmiddellijk in
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
De enige echte titelsong van On Her Majesty's Secret Service als slotsong.
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Knokkels zo meteen
Graag gedaan. Het was leuk (maar wel een beetje lang)quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]Heeeee thanks voor de toffe show weer, man!
![]()
rustig opbouwen en voor je het weet deel je de nacht met Piet en mijquote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was leuk (maar wel een beetje lang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik zet hier net de contactgrill aan!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
* knokkels rent nog even naar de keuken om de oven uit te zetten
Slinger de vetpot aan!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de show gegeten (ja, echt) maar ik heb eigenlijk nog steeds honger.
Ik vind de stem echt heel erg bekend over komen!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi openingsnummer, trouwens, Knokkels
Ik ook!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de stem echt heel erg bekend over komen!
quote:
quote:
Postal Service, met de zanger van o.a. Death Cab For Cutiequote:
Ja ik heb het her en der wel ergens op de achtergrond voorbij horen komen, maar nooit echt goed naar geluisterd.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:31 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Postal Service, met de zanger van o.a. Death Cab For Cutie
Een thema op politiek gebied, of een willekeurig thema?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
Okee okee, ik wilde het eigenlijk niet, maar toch 1 enigszins politiek geëngageerd liedje straks
Wie noemt er een thema? Wel iets positiefs, en niets qua politiek en aanslagen en dat soort ongein?![]()
Kijken wat ik er van kan maken
Allesbehalve politiek, terrorisme en dergelijke ongein. Positiviteitquote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een thema op politiek gebied, of een willekeurig thema?
positief zou wel leuk zijnquote:
quote:
quote:
De mijne zou 1 van de aartsengelen zijn, volgens een trut op een spirituele beurs en die heeft er nog een tekening van gemaakt ook, maar ze leek echt totaal geen interesse te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels realiseert zich dat ie de naam van zijn beschermengel is vergeten.![]()
Japanse monnik uit de 11e eeuw. Beetje een badass
De mijne kwam bij me op in de nacht nadat ik eens goed had gemediteerd.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De mijne zou 1 van de aartsengelen zijn, volgens een trut op een spirituele beurs en die heeft er nog een tekening van gemaakt ook, maar ze leek echt totaal geen interesse te hebben.
stelletje mafkezen benne utquote:
Labbekak?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels realiseert zich dat ie de naam van zijn beschermengel is vergeten.![]()
Japanse monnik uit de 11e eeuw. Beetje een badass
Nope... nou ja ik kom er wel een keer op.quote:
quote:
quote:
Zucht.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:54 schreef knokkels het volgende:
en het Vout gehalte wordt zo opgeschroefd
30 secondenquote:
Nu even chillen voor Pietquote:
Mafze, Rafzequote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Knok en 11 ik ben alweer te lang blijven zitten, ik ga vlak. Bedankt voor de muziek en tot de volgende keer.
Tot de volgende keerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Knok en 11 ik ben alweer te lang blijven zitten, ik ga vlak. Bedankt voor de muziek en tot de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |