SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
Luisterlink
Slavendrijverquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:06 schreef knokkels het volgende:
Ik had niet verwacht dat er na het laatste nummer nog wat kwam![]()
En ik was net te laat met verlengen
nou ja, dan had ik je met 5 minuten verlengd, was je uitgekomenquote:
Ik ben uitgekomen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja, dan had ik je met 5 minuten verlengd, was je uitgekomen
ik ga ook extreem slapen zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is ToT werkelijk in slaap gevallen door die laatste paar liedjes
Graag gedaan, welterustenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ga ook extreem slapen zo![]()
Dank voor de deuntjesTot morgen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 07:28 schreef Karzai het volgende:
Nog even de ceremonie kijken die ik gisteren gemist heb
laten we hopen dat de bomfunk mc's bij die 5% isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:44 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen, hier volgt een dienstdingus
Recovery done 95% terug gehaald.
Einde dingus 😊
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we hopen dat de bomfunk mc's bij die 5% is
Tof! Goede manier om de visite buiten te houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Mijn dag gaat er dus iets anders uitzien dan ik zelf had gepland.
Om 11 uur staat er een mobiele barista in de straat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan van mw. MM...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Goede manier om de visite buiten te houden![]()
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd en een super fijne dagquote:
Dank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:02 schreef just me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en een super fijne dag
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan zingen, koffie, koffie, lekker bakkie koffiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen mag zo een espresso, cappucino, bico, latte macchiato, americano of zo komen halen...
Volgende hit van Anneke Gronloh - Glanzend glas?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het leek er even op dat het "Brandend Zand" gedoofd was maar gelukkig biedt een zuurstoffles uitkomst, het brandt nog.
Goedemorgen......het zonnetje schijnt.![]()
![]()
Beetje helium in doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het leek er even op dat het "Brandend Zand" gedoofd was maar gelukkig biedt een zuurstoffles uitkomst, het brandt nog.
Goedemorgen......het zonnetje schijnt.![]()
![]()
Er staat bij voor Madquote:
jonge GOAgodquote:
quote:
quote:
quote:
Politici en gladde praatjes gaan toch hand-in-hand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]ik begrijp wel waarom trump zo populair is die gladde praatjes van de politici komen iedereen nu wel de neus uit
haha, leuk he, verrassingen? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |