Nawww... Ging snel met de topicsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom terug dan maar weer, je hebt een gezellig avondje gemist en wij hebben jou gemist
wat heb je ermee gedaan ?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
Dag 20: Waar de nieuwe telefoon ter reparatie wordt ingeleverd
Jawel, ik had al wat viskoekjes, loempia's en sateetjes op...quote:
Jottem!quote:vrijdag wordt de auto gekeurd, kunnen we het vrijdagavond nog eens proberen hoe het voelt om door een gekeurde auto overreden te worden
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn handquote:
Het zal knokkels weer eens niet wezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam de bus uit, haalde mijn telefoon uit mijn broekzak, wilde hem terugdoen en toen gleed ie uit mijn hand![]()
![]()
Ik baal er ook vreselijk van. Ook gewoon net voordat ik een hoesje heb enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
Je verwacht het niet hè.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knokkels weer eens niet wezen
quote:
Was een dingetje om een voet aan de grond te krijgen in Hollywoodquote:
Middag, Elfquote:
Ha, Spijkerbroekquote:
Hé Piep!quote:
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/quote:'Straalbezopen' Lily Allen afgevoerd tijdens festival
Zangeres Lily Allen (31) is afgelopen weekend knock-out gegaan tijdens het Notting Hill Carnival in Londen en bewusteloos afgevoerd nadat ze de ene na de andere fles drank achteroversloeg en daarbij ook jointjes rookte.
misschien was hij ook beneveldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
Waarom heeft Piet als ooggetuige, niks gemeld?
[..]
http://www.ad.nl/show/str(...)s-festival~a0f90cd1/
Whutquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef knokkels het volgende:
Bohemian Rhapsody gecensureerd, want te grof!!!
Echt, wat?
Mama, just *beep* a man, put a *beep* against his head, *beep* my *beep*, now he's *beep*
Klinkt als een te late poging om tot de Club van 27 te mogen behoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Piep!
= = =
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:
Ja prima hier!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:18 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja hoor, wederom warm helaas, daar?
Freddie vindt alles wel best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus![]()
Ben toch wel heel erg benieuwd wat de leden van Queen hiervan vinden.
12k? Sodeknetter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima hier!
Net een dure lens verkocht, maar ik bestel weer een camera terug en met wat goedkopere lenzen.
Mij was verteld dat de immigratie van mijn vriendin 12 mille zou kosten, maar dat blijkt de all-in prijs te zijn inclusief reizen en cursussen en dergelijke.
Het is wel verstandig om genoeg geld op de rekening te hebben, maar mijn verkoopzucht is iets te veel doorgeschoten!
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:35 schreef Slowking het volgende:
[..]
12k? Sodeknetter.
Maar aan de andere kant, inclusief de cursussen lijkt het weer mee te vallen.
Maar toch. Een boel knaken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zijn Radio 49-administratie aan het bijwerken (alle playlists op een rij zetten, etc.)
Serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar een deel daarvan kun je tegen 0,25% rente lenen en je mag er vele jaren over doen om dat af te betalen.
Oftewel eerst alles op een spaarrekening opsparen tegen een leuke rente, tot je het echt moet afbetalen!
Dat schijnen heel veel mensen te doen en dat is ook gewoon toegestaan.
Volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:40 schreef Slowking het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nou dat scheelt in ieder geval.
Wanneer is het plan om over te komen?
Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgend jaar.
Over een kleine maand komt zij hier naar toe voor 3 maand lang, en daarna gaat ze bepaalde examens doen in eigen land, en daarna beginnen we de immigratieprocedure!
Ken dat hele wijf niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
= = =
[..]
Tussen een half en 7 jaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nice.
En hoe lang duurt zo'n procedure normaal gesproken dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen een half en 7 jaar!
Ik hoor extreem uiteenlopende verhalen, maar de situaties die jarenlang duren, worden vaak veroorzaakt door waardeloze administratie in bananenrepublieken waar mensen geen geboorteaktes hebben en dergelijke.
Onder normale omstandigheden durut het een half tot anderhalf jaar, afhankelijk van hoeveel spoed je er zelf achter zet met het regelen van alles, en hoe snel je gemeente bijvoorbeeld is met het aanleveren van bepaalde gegevens.
Ja was een goede vakantie.van 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Je uitje is je wel heel goed bevallen he!![]()
Zij heeft al een paspoort, en ze woont momenteel in de hoofdstad daar en kan daardoor als het goed is alle papieren meteen goed regelen, hoewel ik niet zeker weet of bepaalde papieren alleen in haar geboorteplaats te krijgen zouden zijn of niet. Lijkt me haast niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:58 schreef Slowking het volgende:
[..]Ja dat kan dus alle kanten op.
Dus afhankelijk van waar je vriendin vandaan komt, laten we zeggen +- 1,5 jaar, dat is nog redelijk te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |