SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo? Het meeste is toch wel bekend...
Vertaald door Erik van Muiswinkel, ex hoofd Piet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Knokkels eigenlijk?
Geen idee waarom deze vraag ineens bij me opkomt.
dat was ook een beetje de insteek, het verrassingseffect, veel erg voor de hand liggende nummers zijn achterwege gelaten, zoals de halve categorie Sjonnies en aanverwante carnavalsnummersquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor nogal wat nummers waarvan ik niet wist dat het covers zijn. Deze dus ook weer.
Wist ik (uiteraard) ook al niet. Ik dacht dat VOF De Kunst gewoon een goed nummer in elkaar had gezet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaald door Erik van Muiswinkel, ex hoofd Piet...
Je moet wat meer popquizen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist ik (uiteraard) ook al niet. Ik dacht dat VOF De Kunst gewoon een goed nummer in elkaar had gezet...
Doe ik wel eens. Vorig jaar nog derde geworden, met twee extreem goede teams boven ons. Ik weet best veel dingen, maar wat betreft al deze covers sta ik toch raar te kijken.quote:
MUZ Trivia...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe ik wel eens. Vorig jaar nog derde geworden, met twee extreem goede teams boven ons. Ik weet best veel dingen, maar wat betreft al deze covers sta ik toch raar te kijken.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik schijn nog een etentje te hebben. Zit al de hele tijd buiten. Word niet gemist...
doe je goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik schijn nog een etentje te hebben. Zit al de hele tijd buiten. Word niet gemist...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Een soort Sugar Lee Hooperquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gelooft ook niet dat Alison gewoon altijd een vrouw is geweest
Ik moet een bepaald nummer van Alison Moyet nog eens draaien, bedenk ik me nu....quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
Meteen een heel stuk minder zeikerig, dit!
ik moet nodig eens wat van mijn LP's gaan draaien en je bijspijkerenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo kwam ik er achter dat Only You ook van Yazoo is...
Ken het alleen van de Flying Pickets
I knowquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een parodie op die van Rob is...
Hun grootste hit was natuurlijk Don't Go. Ik heb in mijn show laatst de track Velcro van Clairity gedraaid. Daar zit weer een sample van Don't Go in.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo kwam ik er achter dat Only You ook van Yazoo is...
Ken het alleen van de Flying Pickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |