quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel bietje normaal doen anders gaat dit ook dicht.
Ok maar je doet aanslag op mijn feels nou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende: [..] Jawel, net zoals ik fat ben. Zo is het gewoon.
DRquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, hier hebben jullie je verstoken
Kan niets met deze infoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar je doet aanslag op mijn feels nou.
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ik wist namelijk dat WCH Pharkus daar de schuld van geeft.
kan gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.
Gewoon programma gemist tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.
Zeg hem maar dat we hem niet tot overmorgen kunnen missen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. is het overigens beu heb ik vernomen. Die komt 'voorlopig' niet meer terug.
Goed goed, ik mag niet klagen. Deze week nog lekker vrij en meteen mooi weer te pakkenquote:
yesquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
*KREEFTquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is inderdaad wel echt verschrikkelijk lekker he!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed goed, ik mag niet klagen. Deze week nog lekker vrij en meteen mooi weer te pakken![]()
Hoe gaat het daar in Hillywood?
Niet echt iets bijzonders. Zondag laatste dienst van de zomer gedraaid en daarna niet veel speciaals beleeft behalve beetje relaxen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt verschrikkelijk lekker he!
Gaat hier zeer zeker wel goed, mag niet klagen.
Nog wat beleefd afgelopen weekend?
Alsof ik geld heb voor de nachtwinkel, als we die hadden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb je geen nachtwinkel in Emmen?
Relaxen is altijd lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Zondag laatste dienst van de zomer gedraaid en daarna niet veel speciaals beleeft behalve beetje relaxen.
Voor borrelnootjes pop ik niggers met AKs in de back, wat is dit nou Ama?! WAAR IS DIE BORRELNOOTJESSPIRIT FFSquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik geld heb voor de nachtwinkel, als we die hadden.
Vanaf volgende week weer doen alsof ik keihard bezig ben met de studiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekker!
Wat ga je nou doen nu je de laatste dienst van de zomer gedraaid hebt?
En deze zijn van AH huismerk dus dat hebben ze daar dan sowieso niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor borrelnootjes pop ik niggers met AKs in de back, wat is dit nou Ama?!
Nee oke, daar hebben ze alleen de "Kom we plakken er een ander merkje op" Nootjes, en dan zijn ze gelijk 11,95 per 50 gramquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En deze zijn van AH huismerk dus dat hebben ze daar dan sowieso niet.
Soms is merk wel lekkerder/beter, verschilt per productquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke, daar hebben ze alleen de "Kom we plakken er een ander merkje op" Nootjes, en dan zijn ze gelijk 11,95 per 50 gram
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gaan we nu deze sc op slot zetten?
kan eigenlijk alleen cola en ketchup bedenkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms is merk wel lekkerder/beter, verschilt per product
Cola koop ik wel vaak huismerk, maar ik vind Pepsi wel iets lekkerder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan eigenlijk alleen cola en ketchup bedenken
ohquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Catkillers reactie was ijzersterk echt mijn favoriete mannelijke user op fok.
Gelukkig niet, krijgen we die ariana pedo spam ook hierquote:
lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb kaas tussen m'n tenen ^^
Freeway Cola is ook wel te doen, die Freeway Sinas is dan weerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan eigenlijk alleen cola en ketchup bedenken
awwwquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij blijft altijd mijn favo mannelijke user!
QFTquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Freeway Cola is ook wel te doen, die Freeway Sinas is dan weer
ja sry vriend wij gaan way back en heb je status gebruikt om mezdlf te profileren op fok maar blijf niet hangen in het verledenquote:
nee man, alleen coca cola is lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Freeway Cola is ook wel te doen, die Freeway Sinas is dan weer
nee ok duidelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sry vriend wij gaan way back en heb je status gebruikt om mezdlf te profileren op fok maar blijf niet hangen in het verleden
Nee man, freeway Cola is best te drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee man, alleen coca cola is lekker
Sisi no bubblesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Sinas sowieso niet super. Alleen Sisi MangoMaar dat is ook totaal iets anders.
zou je echt cute kusje gevem op je wang maar wil niet liegen tegen mij dierbaren je bent een goede nummer 18quote:
ik ga zo snijden hoor hou opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je echt cute kusje gevem op je wang maar wil niet liegen tegen mij dierbaren je bent een goede nummer 18
Daarom sta ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staan verbrand je meer kcal mee dan zitten
Protip
speel nie zo met mijn emotiesquote:
rtquote:
Gewoon een chickie van de straat plukken en die ermee laten spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hij speelt liever met wat anders
ja met catkiller blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hij speelt liever met wat anders
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een chickie van de straat plukken en die ermee laten spelen
quote:
quote:When I was a little bitty boy
my grandmother bought me a cute little toy
Silver bells hangin' on a string
she told me it was my ding a ling
My ding a ling, my ding a ling
I want to play with my ding a ling
My ding a ling, my ding a ling
I want to play with my ding a ling
Imitaties?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu we toch allemaal onze frustraties uiten en leeglopen in FB en iedereen opeens wel beetje normaal kan reageren
Ik word al geruime tijd dood- en doodziek van die zogenaamde imitaties.
;$ graagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever jullie alletwee
Geniaal is een groot woord, maar goed is hij zekerquote:
Die tekst manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geniaal is een groot woord, maar goed is hij zeker
Ha ha haquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja en elke post moet nu beantwoord worden met een quote van tong of niels
Nog twee keer doen en ik ga hier definitief weg
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij de simpele taken.
Nicequote:
Zijn soms perioden dat het wat vaker gebeurt, maar waarom zou dat erg zijn? Ik erger mij soms weer aan dat gekwijlebal met jou en de vrouwelijke users. Nou ja, mijn probleem is dat dan toch, je doet er niemand kwaad meequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ach, vooral Gewas, die TS dus, is een hele chille user buiten zijn beetje dubieuze denkbeelden en muzieksmaakquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan niet pitten... dus ik kom mijn vriendjes bezoeken
En zo is hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iedereen die een Braddietje aankondigt, komt uiteindelijk wel weer terug
Op zich wel een chille user ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, vooral Gewas, die TS dus, is een hele chille user buiten zijn beetje dubieuze denkbeelden en muzieksmaak
Hallo, hoe is het?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan niet pitten... dus ik kom mijn vriendjes bezoeken
Maar meestal komt er dan wel een uitzwaai topiquequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iedereen die een Braddietje aankondigt, komt uiteindelijk wel weer terug
Do normalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
als hzaw nu nooit meer terugkomt ga ik braddie in elkaar slaan
Ik ga Braddie helpen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
oh jij niet? en je bent nog wel zijn favoriete mannelijke user ;squote:
Je mag er van mij één aanmaken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar meestal komt er dan wel een uitzwaai topique
Matig, maar jullie zien vrolijkt altijd opquote:
mis de klb sc, onz voelt toch niet helemaal zoals t hoortquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
Die lummel in mijn UI reed vandaag tegen een paaltje, dus zijn fiets was stukquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig, maar jullie zien vrolijkt altijd op
Met of zonder fiets
Nah, ben ik te lui voor vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag er van mij één aanmaken hoor
Nou hij heeft mij niet eens een rouwkaartje gestuurd anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh jij niet? en je bent nog wel zijn favoriete mannelijke user ;s
Ja, wel cru... was ik net van al mijn etterigheid af, excuses enzo, gaat de sc dicht...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
mis de klb sc, onz voelt toch niet helemaal zoals t hoort![]()
hoe is het met je?
echt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, wel cru... was ik net van al mijn etterigheid af, excuses enzo, gaat de sc dicht...
Jullie; mooi volk toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ha Etto! Lang geleden man, wat brengt jou hier weer?
Wil je Chuck Berry op de funk toer horen? Zoek ''Woodpecker'' op youtubequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ha Etto! Lang geleden man, wat brengt jou hier weer?
kutleefquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
Moet morgen nog naar de supermarkt ook potverdorie.
Ja als ik nu hard zou werken en rijk was kon ik iemand kopen om dat voor mij te doen, best wel een dilemma. Hard werken en niet met warm weer naar de winkel of niet hard werken en wel naar de winkel.quote:
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Oooh het is rond 09:00 niet heel warm. Kan ik mooi heen lopen zonder me kapot te zweetten.
dat laatste natuurlijk duhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als ik nu hard zou werken en rijk was kon ik iemand kopen om dat voor mij te doen, best wel een dilemma. Hard werken en niet met warm weer naar de winkel of niet hard werken en wel naar de winkel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Moet er toch vroeg uit, dus ga ook wel vroeg naar de supermarkt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.
"En jij bent een gierige bitch"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
Vrouw ging vandaag bellen omdat ze 1 cent buiten bundel was en toen noemde ze me afzetter
ok ok srryquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laat me ook even doen alsof ik een leven heb, oké
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wil je Chuck Berry op de funk toer horen? Zoek ''Woodpecker'' op youtube
Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.quote:
echt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"En jij bent een gierige bitch"
Na ik had al wel vermoeden dat hij tijdje dichtblijft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè
had eigenlijk verwacht dat ie vanavond al wel weer open zou gaan
Kan toch hier ook gewoon, zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.
Snap ik ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verder
Is goedkoper dan er tegenin gaan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verder
Na is toch anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch hier ook gewoon, zie het probleem niet zo
Mijn energie is idd kostbaarderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goedkoper dan er tegenin gaan ook.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
mijn energie kost maar 5 euro per gram
Dure energiedrankquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
mijn energie kost maar 5 euro per gram
Wie zijn hier mod eigenlijk tegenwoordig? Alleen fopje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen we weer een paar dagen doen alsof ONZ ook nog leeft en dan gaat ie weer open
En Hean82 nogquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zijn hier mod eigenlijk tegenwoordig? Alleen fopje?
oh jaquote:
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf toch denken aan dat zinnetje "een kliekje dus" over onze SC. Maar is dat niet bij iedere SC zo?
+ Ik ben er ook gewoon bij gekomen 2 jaar terug. Had ook niemand problemen mee.quote:
nee ik zie hem ook bijna nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
En GC is ook alleen nog fopje, maar die zie ik ook amper eigenlijk
Tuurlijk, bij andere SC's nog erger dan hier, De KLB SC heeft zeker wel iets van 40 meepostende users. Ik denk dat misschien alleen UTO nog groter isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf toch denken aan dat zinnetje "een kliekje dus" over onze SC. Maar is dat niet bij iedere SC zo?
dit jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij andere SC's nog erger dan hier, De KLB SC heeft zeker wel iets van 40 meepostende users. Ik denk dat misschien alleen UTO nog groter is
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Is ook gewoon zo hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
Ik post al sinds 2007 af en aan in de SCs man, en word nog steeds gepakt.. Dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
ja twee/drie jaar geleden postte ik daar ook niet omdat het toen supervijandig was, gevoel had ik afgelopen tijd niet zo vandaar dat ik er kom/kwamquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leuk trouwens dat Helmond Sport nu zo ongeveer op hetzelfde nivo zit als ajax, dat dan weer wel.
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon niet meer over politiek hebben in de SC... scheelt een hoop.
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon niet meer over politiek hebben in de SC... scheelt een hoop.
Nee, ik was daarin de main suspect.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.
Jammer dat je mij na 2 jaar wel steeds uitzoekt als doelwitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, denk of Vrijdag, of maandag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Zal de SC morgen weer open gaan? Wat denken jullie.
Ik denk van niet.
Daarom ook gewoon 's avonds of in de nacht pas richting deze SC's gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.
Dit is wel meestal overdag als het het drukst is, in de avond is het(zoals nu)
oh k was niet echt serieusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brengt niet vaak wat goeds nee.
Ja maar jij hebt je verleden hier niet mee en de dingen die je nu soms post helpt ook niet altijd, geeft mensen veel munitie om op je af te vuren omdat je een hoop van jezelf bloot geeft. Ik zat niet op FOK! toen ik zo jong was en postte sowieso niet veel sinds een jaar of 3 geleden en post amper iets persoonlijksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post al sinds 2007 af en aan in de SCs man, en word nog steeds gepakt.. Dus jaDat blijft toch
Ik vermoed dat ze het deze keer over het weekend heen gaan tillen, om het net iets meer kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, denk of Vrijdag, of maandag.
Heb mij daar gelukkig nooit echt schuldig over gemaakt. Niet dat ik onze fobomod nou zo 450 vind, maar wat schiet je er nou steeds mee op als je collectief er over gaat zeikenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.
Ja, daar zit zeer zeker wel wat in, maar zoals nu, dan gaat het chill zelfs met de users die mij soms overdag moeten pakken. Dus snap niet waar ik dat dan aan verdien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je verleden hier niet mee en de dingen die je nu soms post helpt ook niet altijd, geeft mensen veel munitie om op je af te vuren omdat je een hoop van jezelf bloot geeft. Ik zat niet op FOK! toen ik zo jong was en postte sowieso niet veel sinds een jaar of 3 geleden en post amper iets persoonlijks
Ik heb ook vaak geen zin in een discussie en als het over en weer blijft gaan en ik zit er middenin dan post ik gewoon 10 minuten niet en dan is het weer klaar. Kom hier niet om te moeten reageren op iemand die vermoeiend is. Zitten ook mensen bij die ik bewust vrijwel nooit quote, gewoon omdat ik geen zin heb in hun shit.
Sorry Hans ik zal het niet meer zo veel doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je mij na 2 jaar wel steeds uitzoekt als doelwit
Wil sowieso overdag niet meer op FOK! Zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 's avonds of in de nacht pas richting deze SC's gaan
Makkelijk doelwit dat snel hapt en heftig hapt. Beetje baldadige bui en wat herrie willen schoppen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, daar zit zeer zeker wel wat in, maar zoals nu, dan gaat het chill zelfs met de users die mij soms overdag moeten pakken. Dus snap niet waar ik dat dan aan verdien.
Je quote me wel, dus ik doe toch iets goedsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry Hans ik zal het niet meer zo veel doen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil sowieso overdag niet meer op FOK! Zitten.
Zal ook niet echt meer gaan vanaf volgende week, want heb volgende week vrijdag sollicitatie bij DHL, en als ik word aangenomen ben ik van 11 tot 6 sowieso weg.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit dat snel hapt en heftig hapt. Beetje baldadige bui en wat herrie willen schoppen?
Absoluut!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Goed begin is het halve werk!
Volhouden! Kom je er vanzelf wel!quote:
Daar hing ook wel eens een naar sfeertjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
GRTD bestaat ook nog maar uit een paar users volgens mij.
heb dit echt nooit gemerkt eiglkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Daar hing ook wel eens een naar sfeertje
Daarom mijn 'wel eens'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb dit echt nooit gemerkt eiglk
Hey Rozevlaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
WTF lopen jullie allemaal te huilen in ONZ dan he!!!!!
Omdat nu het KLB SC dicht is komen jullie allemaal hier he!!
BAM!!!!!
Ik ook niet. Het gaat er wel constant over voetbal, was wel een reden voor mij om weg te gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
lag gwn aan jou wssquote:
Beetje raar gepoept vandaag, het leek net of er een takje uit stak.quote:
Ja, maar Fylax (hey jongen) heeft gewoon niet mee dat hij al snel een TR zet, of in ieder geval dat mensen dat idee hebben. Ik weet 99% zeker dat als ik bepaalde posts tegen willekeurige mensen maak er niks aan de hand is maar als ik hem tegen Fylax maak dat die jongen zich weer druk maakt om niks en omdat hij vuistdiep in FOK! zit of zou willen zitten maken andere mensen zich er ook te druk om, krijg bijna altijd het idee dat het een storm in een glas water is. Die bans die door hem vallen. Fylax was al niet erg geliefd toen hij nog geen crew was, en respect kan je niet afdwingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien heb je per ongeluk een appelpit gegeten en is die in je endeldarm blijven hangen en nu ontkiemtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje raar gepoept vandaag, het leek net of er een takje uit stak.
Zo'n takje die aan een appel zit, recht uit m'n schijt.
Tijdje naar zitten kijken maar kan me niet herinneren dat ik takken heb gegeten
Effe in feedback van klb kijken, zie je het.quote:
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind die tokkieshirts echt prachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar was laatst een topic over met allemaal mooie shirtjes
Wij brengen kwaliteit jij poepvlek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Rozevla het volgende:
Maar ff sirioesoe
Tyf lekker op uit ONZ
KLB / tokkies weten zichzelf wederom te overtreffenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind die tokkieshirts echt prachtiglinkje?
oh dan weet ik wat ik voor je verjaardag kan kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind die tokkieshirts echt prachtiglinkje?
Haha broedze hèquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
Heren en dames van de goede leeft, ik ga mijn nest opzoeken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Rozevla het volgende:
Ga lekker Yvonne met der ongestelde kut lastig vallen
Fixt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan weet ik wat mijn vriendin voor je verjaardag kan kopen
ja we krijgen niet allemaal wajong helaasquote:
Jij helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wij brengen kwaliteit jij poepvlek.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja we krijgen niet allemaal wajong helaas
l0biquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest
mweh ik was niet echt zoals fylaxquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest... lijkt me verder een heel leuk mannetje.
pubers zijn de beste mannetjes jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest... lijkt me verder een heel leuk mannetje.
jammer dat het alleen voor klb isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
Nee grapje
Vind het wel leuk dat jullie er zijn
Ik heb een klb ban gekregen van een of andere hond
Zooooo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat het alleen voor klb is
ja en ik dat ik er nauwelijks op zatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, ik wel... ik ben blij dat er geen internet was toen ik zo oud was.
Ja jammer he, maja bij je moeder mag iedereen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat het alleen voor klb is
zolang je maar betaaltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja jammer he, maja bij je moeder mag iedereen komen.
Op die leeftijd dronk ik altijd pils met vrienden in het parkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.
Ja waarschijnlijk komt die zeik kut Yvonne hier zometeen ook janken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vermoeden zegt dat als ik morgen wakker word dat deze SC ook dicht is.
ja en jonko's klappenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op die leeftijd dronk ik altijd pils met vrienden in het park
Nou nou wat stoer hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk komt die zeik kut Yvonne hier zometeen ook janken.
Jammer, je was nooit grof of irritant aanwezigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
Nee grapje
Vind het wel leuk dat jullie er zijn
Ik heb een klb ban gekregen van een of andere hond
OK, maar moet zo'n knaap dan met dergelijk verbaal geweld terecht gewezen worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.
Nee precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, je was nooit grof of irritant aanwezig
Hij hoeft niet elke keer dat hij een topic binnenkomt aangevallen te worden van mij, en dat zie ik wel regelmatig gebeuren, vaak door dezelfde personen. Maar dat zal ook niet uit het niets zijn uiteindelijk. Hij heeft de reputatie vaak TRs te zetten en door die reputatie behandelen flink wat users hem als stront.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK, maar moet zo'n knaap dan met dergelijk verbaal geweld terecht gewezen worden?
Rozevla--->WeeejOooOoo<----lekkEr()wEer(h)OuwE...... (B):P(f)(h)quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd hele dag aan hebben staan
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij hoeft niet elke keer dat hij een topic binnenkomt aangevallen te worden van mij, en dat zie ik wel regelmatig gebeuren, vaak door dezelfde personen. Maar dat zal ook niet uit het niets zijn uiteindelijk. Hij heeft de reputatie vaak TRs te zetten en door die reputatie behandelen flink wat users hem als stront.
Het houdt je wel bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:16 schreef Catkiller het volgende:
TRs zijn gewoon de grootste oorzaak van al het gezeur, mensen die ze (vermoedelijk) zetten worden gewoon niet gewaardeerd, of het nu terecht is of niet.
Ja begint op werken te lijken, bah.quote:
Trquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:16 schreef Catkiller het volgende:
TRs zijn gewoon de grootste oorzaak van al het gezeur, mensen die ze (vermoedelijk) zetten worden gewoon niet gewaardeerd, of het nu terecht is of niet.
Gewoon alles bij elkaar proppen, afsluiten met hoogachten en je hebt er weer een sollicitatiebrief bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja begint op werken te lijken, bah.
Nee. Mensen vinden hem irritantquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe ff je plaatje.
Is een aanvulling in dit topic :-B
Ik vind hem top!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee. Mensen vinden hem irritant
hoi yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef yvonne het volgende:
Oy!Lief doen hier, niet zeiken over van alles en nog wat, heb je op of aanmerkingen dan ga je naar KLB feedback, niet verdekt in een of andere slowchat zitten neuzelen, daar heb ik een schijthekel aan.
Oh en onthoud nou eens: je bent heus niet onzichtbaar als je ergens in een slowchat zit te roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |