dit jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij andere SC's nog erger dan hier, De KLB SC heeft zeker wel iets van 40 meepostende users. Ik denk dat misschien alleen UTO nog groter is
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf toch denken aan dat zinnetje "een kliekje dus" over onze SC. Maar is dat niet bij iedere SC zo?
Is ook gewoon zo hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
Ik post al sinds 2007 af en aan in de SCs man, en word nog steeds gepakt.. Dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
ja twee/drie jaar geleden postte ik daar ook niet omdat het toen supervijandig was, gevoel had ik afgelopen tijd niet zo vandaar dat ik er kom/kwamquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leuk trouwens dat Helmond Sport nu zo ongeveer op hetzelfde nivo zit als ajax, dat dan weer wel.
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon niet meer over politiek hebben in de SC... scheelt een hoop.
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon niet meer over politiek hebben in de SC... scheelt een hoop.
Nee, ik was daarin de main suspect.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over politiek eigenlijk.
Jammer dat je mij na 2 jaar wel steeds uitzoekt als doelwitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, denk of Vrijdag, of maandag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Zal de SC morgen weer open gaan? Wat denken jullie.
Ik denk van niet.
Daarom ook gewoon 's avonds of in de nacht pas richting deze SC's gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.
Dit is wel meestal overdag als het het drukst is, in de avond is het(zoals nu)
oh k was niet echt serieusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brengt niet vaak wat goeds nee.
Ja maar jij hebt je verleden hier niet mee en de dingen die je nu soms post helpt ook niet altijd, geeft mensen veel munitie om op je af te vuren omdat je een hoop van jezelf bloot geeft. Ik zat niet op FOK! toen ik zo jong was en postte sowieso niet veel sinds een jaar of 3 geleden en post amper iets persoonlijksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post al sinds 2007 af en aan in de SCs man, en word nog steeds gepakt.. Dus jaDat blijft toch
Ik vermoed dat ze het deze keer over het weekend heen gaan tillen, om het net iets meer kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, denk of Vrijdag, of maandag.
Heb mij daar gelukkig nooit echt schuldig over gemaakt. Niet dat ik onze fobomod nou zo 450 vind, maar wat schiet je er nou steeds mee op als je collectief er over gaat zeikenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk met de instelling te maken heeft hoor, je kan over alles lullen in de SC, maar vaak zitten er wat azijnzeikers bij en die moeten perse iemand afzeiken, of ik dat nou ben, of Fylax of Niels, dat moet gewoon gebeuren, en dan gaat diegene happen, die hapt weer, en die hapt, en dan valt er een TR of een ban, en is de halve SC weer ontdaan en zo gaat het best vaak.
Dit is wel meestal overdag als het het drukst is, in de avond is het(zoals nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |