Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.quote:
echt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"En jij bent een gierige bitch"
Na ik had al wel vermoeden dat hij tijdje dichtblijft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè
had eigenlijk verwacht dat ie vanavond al wel weer open zou gaan
Kan toch hier ook gewoon, zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar morgenmiddag is toch te warm om een leven te hebben, beter is KLB SC weer open dan hehe.
Snap ik ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verder
Is goedkoper dan er tegenin gaan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had niet eens s zin om die discussie aan te gaan. Ik zei gwn ja ik stort die 1 cent terug op u rekening, andere vragen? Ja maar nee mevrouw het is goed ik wens u een orettige dag verder
Na is toch anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch hier ook gewoon, zie het probleem niet zo
Mijn energie is idd kostbaarderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goedkoper dan er tegenin gaan ook.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
mijn energie kost maar 5 euro per gram
Dure energiedrankquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
mijn energie kost maar 5 euro per gram
Wie zijn hier mod eigenlijk tegenwoordig? Alleen fopje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen we weer een paar dagen doen alsof ONZ ook nog leeft en dan gaat ie weer open
En Hean82 nogquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zijn hier mod eigenlijk tegenwoordig? Alleen fopje?
oh jaquote:
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf toch denken aan dat zinnetje "een kliekje dus" over onze SC. Maar is dat niet bij iedere SC zo?
+ Ik ben er ook gewoon bij gekomen 2 jaar terug. Had ook niemand problemen mee.quote:
nee ik zie hem ook bijna nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
En GC is ook alleen nog fopje, maar die zie ik ook amper eigenlijk
Tuurlijk, bij andere SC's nog erger dan hier, De KLB SC heeft zeker wel iets van 40 meepostende users. Ik denk dat misschien alleen UTO nog groter isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf toch denken aan dat zinnetje "een kliekje dus" over onze SC. Maar is dat niet bij iedere SC zo?
dit jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij andere SC's nog erger dan hier, De KLB SC heeft zeker wel iets van 40 meepostende users. Ik denk dat misschien alleen UTO nog groter is
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Is ook gewoon zo hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
Ik post al sinds 2007 af en aan in de SCs man, en word nog steeds gepakt.. Dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
ja twee/drie jaar geleden postte ik daar ook niet omdat het toen supervijandig was, gevoel had ik afgelopen tijd niet zo vandaar dat ik er kom/kwamquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel. KLB SC was voor mijn gevoel ook zo voordat 'wij' er kwamen, we moesten wel maar de stemming daar was voor mijn gevoel veel vijandiger dan tegenwoordig. Maar ja ik kijk daar niet objectief naar aangezien ik er al twee jaar bijna post nu en niemand mij altijd pakt als doelwit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |