mis de klb sc, onz voelt toch niet helemaal zoals t hoortquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
als hzaw nu nooit meer terugkomt ga ik braddie in elkaar slaan
Die lummel in mijn UI reed vandaag tegen een paaltje, dus zijn fiets was stukquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig, maar jullie zien vrolijkt altijd op
Met of zonder fiets
Nah, ben ik te lui voor vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag er van mij één aanmaken hoor
Nou hij heeft mij niet eens een rouwkaartje gestuurd anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh jij niet? en je bent nog wel zijn favoriete mannelijke user ;s
Ja, wel cru... was ik net van al mijn etterigheid af, excuses enzo, gaat de sc dicht...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
mis de klb sc, onz voelt toch niet helemaal zoals t hoort![]()
hoe is het met je?
echt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, wel cru... was ik net van al mijn etterigheid af, excuses enzo, gaat de sc dicht...
Jullie; mooi volk toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ha Etto! Lang geleden man, wat brengt jou hier weer?
Wil je Chuck Berry op de funk toer horen? Zoek ''Woodpecker'' op youtubequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ha Etto! Lang geleden man, wat brengt jou hier weer?
kutleefquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
Moet morgen nog naar de supermarkt ook potverdorie.
Ja als ik nu hard zou werken en rijk was kon ik iemand kopen om dat voor mij te doen, best wel een dilemma. Hard werken en niet met warm weer naar de winkel of niet hard werken en wel naar de winkel.quote:
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Oooh het is rond 09:00 niet heel warm. Kan ik mooi heen lopen zonder me kapot te zweetten.
dat laatste natuurlijk duhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als ik nu hard zou werken en rijk was kon ik iemand kopen om dat voor mij te doen, best wel een dilemma. Hard werken en niet met warm weer naar de winkel of niet hard werken en wel naar de winkel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Moet er toch vroeg uit, dus ga ook wel vroeg naar de supermarkt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met die ene dag dat je vroeg op staat.
"En jij bent een gierige bitch"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
Vrouw ging vandaag bellen omdat ze 1 cent buiten bundel was en toen noemde ze me afzetter
ok ok srryquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laat me ook even doen alsof ik een leven heb, oké
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wil je Chuck Berry op de funk toer horen? Zoek ''Woodpecker'' op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |