Nicequote:
Zijn soms perioden dat het wat vaker gebeurt, maar waarom zou dat erg zijn? Ik erger mij soms weer aan dat gekwijlebal met jou en de vrouwelijke users. Nou ja, mijn probleem is dat dan toch, je doet er niemand kwaad meequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja en elke post moet nu beantwoord worden met een quote van tong of niels
Nog twee keer doen en ik ga hier definitief weg
ach, vooral Gewas, die TS dus, is een hele chille user buiten zijn beetje dubieuze denkbeelden en muzieksmaakquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan niet pitten... dus ik kom mijn vriendjes bezoeken
En zo is hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iedereen die een Braddietje aankondigt, komt uiteindelijk wel weer terug
Op zich wel een chille user ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, vooral Gewas, die TS dus, is een hele chille user buiten zijn beetje dubieuze denkbeelden en muzieksmaak
Hallo, hoe is het?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan niet pitten... dus ik kom mijn vriendjes bezoeken
Maar meestal komt er dan wel een uitzwaai topiquequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iedereen die een Braddietje aankondigt, komt uiteindelijk wel weer terug
Do normalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
als hzaw nu nooit meer terugkomt ga ik braddie in elkaar slaan
Ik ga Braddie helpen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
als hzaw nu nooit meer terugkomt ga ik braddie in elkaar slaan
oh jij niet? en je bent nog wel zijn favoriete mannelijke user ;squote:
Je mag er van mij één aanmaken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar meestal komt er dan wel een uitzwaai topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |