quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel bietje normaal doen anders gaat dit ook dicht.
Ok maar je doet aanslag op mijn feels nou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende: [..] Jawel, net zoals ik fat ben. Zo is het gewoon.
DRquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, hier hebben jullie je verstoken
Kan niets met deze infoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar je doet aanslag op mijn feels nou.
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ik wist namelijk dat WCH Pharkus daar de schuld van geeft.
kan gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.
Gewoon programma gemist tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry, was het iemand anders. Geen zin om terug te kijken.
Zeg hem maar dat we hem niet tot overmorgen kunnen missen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. is het overigens beu heb ik vernomen. Die komt 'voorlopig' niet meer terug.
Goed goed, ik mag niet klagen. Deze week nog lekker vrij en meteen mooi weer te pakkenquote:
yesquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
*KREEFTquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is inderdaad wel echt verschrikkelijk lekker he!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed goed, ik mag niet klagen. Deze week nog lekker vrij en meteen mooi weer te pakken![]()
Hoe gaat het daar in Hillywood?
Niet echt iets bijzonders. Zondag laatste dienst van de zomer gedraaid en daarna niet veel speciaals beleeft behalve beetje relaxen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt verschrikkelijk lekker he!
Gaat hier zeer zeker wel goed, mag niet klagen.
Nog wat beleefd afgelopen weekend?
Alsof ik geld heb voor de nachtwinkel, als we die hadden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb je geen nachtwinkel in Emmen?
Relaxen is altijd lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Zondag laatste dienst van de zomer gedraaid en daarna niet veel speciaals beleeft behalve beetje relaxen.
Voor borrelnootjes pop ik niggers met AKs in de back, wat is dit nou Ama?! WAAR IS DIE BORRELNOOTJESSPIRIT FFSquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik geld heb voor de nachtwinkel, als we die hadden.
Vanaf volgende week weer doen alsof ik keihard bezig ben met de studiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekker!
Wat ga je nou doen nu je de laatste dienst van de zomer gedraaid hebt?
En deze zijn van AH huismerk dus dat hebben ze daar dan sowieso niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor borrelnootjes pop ik niggers met AKs in de back, wat is dit nou Ama?!
Nee oke, daar hebben ze alleen de "Kom we plakken er een ander merkje op" Nootjes, en dan zijn ze gelijk 11,95 per 50 gramquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En deze zijn van AH huismerk dus dat hebben ze daar dan sowieso niet.
Soms is merk wel lekkerder/beter, verschilt per productquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke, daar hebben ze alleen de "Kom we plakken er een ander merkje op" Nootjes, en dan zijn ze gelijk 11,95 per 50 gram
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gaan we nu deze sc op slot zetten?
kan eigenlijk alleen cola en ketchup bedenkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms is merk wel lekkerder/beter, verschilt per product
Cola koop ik wel vaak huismerk, maar ik vind Pepsi wel iets lekkerder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan eigenlijk alleen cola en ketchup bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |