Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.quote:
Dat is het ook gewoon, dus weenie hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.
Mag jij vinden hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dus weenie hoor.
Dat ben je ook Niels.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.
Wut, heb je dat gezegd?? Jij vuile...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
good lord
hey crip monty doet stoer omdat ik vorige x zei dat je hem ugly as fuck vond
Heb ik eveneens lak aan. Ik schijt gewoon op iedereen hier.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoi ik hoorde dat iedereen hier was
iedereen is in de ban van mijn schitterende topic over de uiterst genante nederlaag van ajax denk ikquote:
Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
Heb ik eveneens lak aan. Ik schijt gewoon op iedereen hier.
Ga gewoon weg dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat ben je ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
is wel logisch op zichquote:
Wel bietje normaal doen anders gaat dit ook dicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoi ik hoorde dat iedereen hier was
Crip ik ben toch niet butterface?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou ook mad zijn als ik een butterface was
wow kijk deze man edgy zijn danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan je toch niet voorkomen. Ja iedere SC dichtgooien op FOK!.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is wel logisch op zich
gooien ze de ene sc dicht, zodat de users daarvan gewoon verdergaan in een andere
of iedereen van klb sc bannenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan je toch niet voorkomen. Ja iedere SC dichtgooien op FOK!.
Dat zou wel bruut zijn zeg als iedereen van een SC een ban heeft.quote:
wordt het wel weer druk op 450quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel bruut zijn zeg als iedereen van een SC een ban heeft.
Eh, waar heb ik dat precies gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
Je beschuldigde me trouwens onterecht DP dat ik de reden zou zijn dat WCH niet meer in de SC post. Pharkus ontkrachtte dat.
Een excuusje misschien?
Jawel, net zoals ik fat ben. Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip ik ben toch niet butterface?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |