wel als je tatta bentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.
echt die filmer he typische pussy hollander die toch erbij wil horen. Eerst kast etc en dan naar de politie rennen dat ze hem moeten hebben.quote:
had hem ook getrapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
echt die filmer he typische pussy hollander die toch erbij wil horen. Eerst kast etc en dan naar de politie rennen dat ze hem moeten hebben.
Ehhh geen idee, kniebroek ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had hem ook getrapt.
hey crip hoe heet een broek tot net boven je knie
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Even DPs postgeschiedenis checken en hebbes.
Denk je Crip is maatje 28/30?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had hem ook getrapt.
hey crip hoe heet een broek tot net boven je knie
Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
goed dat de sc dicht is, laat maar paar weken dicht dan kunnen mensen nadenken over wat normaal doen is
en dan wel hier komen posten
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
goed dat de sc dicht is, laat maar paar weken dicht dan kunnen mensen nadenken over wat normaal doen is
Wrm ben je zo gekrenkt en probeer je me zehma te kraken omdat ik fattie ben. Niemand vergeet hoe je probeerde te slijmen atijd horquote:
Soms vraag ik me af hoe hypocriet een mens kan zijn en dan gebeurt er ditquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
tsja..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe hypocriet een mens kan zijn en dan gebeurt er dit
We zijn verhuisd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
ow wait. wtf doe ik hier. ik zit in onzin. wtf happened
lolquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
ow wait. wtf doe ik hier. ik zit in onzin. wtf happened
ik zou ook mad zijn als ik een butterface wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
good lord
hey crip monty doet stoer omdat ik vorige x zei dat je hem ugly as fuck vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |