Ik zeg doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan moeten we dus gwn weten welke site en al zijn filmpjes daar gaan posten
Word sowieso ook buiten FOK! en Autoweek gekliktquote:
is gewoon mocro hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ziet gwn uit als turk die met veel mocros omgaat, dikke mocroboys zien er meestal anders uit
peacequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook nog even in deze warmte creperen maar dan met een serie erbij, tot chats
grgrquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook nog even in deze warmte creperen maar dan met een serie erbij, tot chats
ja, dat kanquote:
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
is verder natuurlijk nie echt te vergelijken met mensen op straat nokkie slaan
nee ik zou keihard rennenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.
snap ik allemaal wel maar begrijp dan weer niet wat daar sexy aan is of stoer zoals veel gasten dat vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ben jij, en hij verdedigd zichzelf.
Wrm neem je mij zo serieus, als ik zeg dt ik je wil peggen ga je dn ook srs erop inquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik allemaal wel maar begrijp dan weer niet wat daar sexy aan is of stoer zoals veel gasten dat vinden
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm neem je mij zo serieus, als ik zeg dt ik je wil peggen ga je dn ook srs erop in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |