quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon ergens op een populaire site gedropt, verwacht niet dat je soortgelijke views krijgt voor soortgelijke filmpjes
Verveel mij beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
jeetje, buiten en dan gaan FOK!ken hoezo verslaafd ;s
Mobiel FOK!kenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit mobiel dus gaat allemaal niet zo snel
nou dan moeten we dus gwn weten welke site en al zijn filmpjes daar gaan postenquote:
je hebt je handen en oren toch gewoon vrij tijdens het bolusdroppenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
Mn zus wilde me bellen maar had eve geen zin dus ik loog dt k aan t poepen was en dat ik zou terugbellen als ik klaar ben. Was half uur geleden. Nu zit ze me heletijd vraagtekens op app te sturen
???????quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
Mn zus wilde me bellen maar had eve geen zin dus ik loog dt k aan t poepen was en dat ik zou terugbellen als ik klaar ben. Was half uur geleden. Nu zit ze me heletijd vraagtekens op app te sturen
Vertel meer meid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Wtf waarom negeren mijn ouders mij?
Nee, dit is best kutquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mobiel FOK!kenGaat het wel goed met je?
ging net al zoeken maar kan alleen FOK! en autoweek vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan moeten we dus gwn weten welke site en al zijn filmpjes daar gaan posten
Vertelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Wtf waarom negeren mijn ouders mij?
Ja maar mn zus weet dt ik graag youtube op de wcquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt je handen en oren toch gewoon vrij tijdens het bolusdroppen
dat maakt het nog vreemder danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging net al zoeken maar kan alleen FOK! en autoweek vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |