Maar het is uitgezonderd DIE video.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
is gewoon ergens op een populaire site gedropt, verwacht niet dat je soortgelijke views krijgt voor soortgelijke filmpjes
oh ja die dingen, is best handig lijkt mequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Laptop, zo'n 2 in een laptop, tablet dinges.
Die kan je zo helemaal door klappen, ;s wel raar eiglk
gebeurt toch niet vanzelf op een random filmpje :squote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
maar die views, zijn dat niet gewoon bots, webcrawlers ofzo?
mss iets dat dat bedrijf waarover het gaat doetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt toch niet vanzelf op een random filmpje :s
Dat dacht ik dus ook, maar dat filtert YouTube, dit zijn wel echt views van mensen die klikken zeg maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
maar die views, zijn dat niet gewoon bots, webcrawlers ofzo?
misschien ziet braddie er uitzonderlijk geil uit in die specifieke video en is het op viva gepostquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar het is uitgezonderd DIE video.
ah ja klinkt wel logisch iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat filtert YouTube, dit zijn wel echt views van mensen die klikken zeg maar.
Als er namelijk bots zijn die die views genereren dan weet het algoritme systeem van YouTube die de views trackt dat het bots zijn en worden ze niet opgeteld bij het aantal weergaven.
godverquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien ziet braddie er uitzonderlijk geil uit in die specifieke video en is het op viva gepost
haat je mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wanneer ga je weer weg mcnutty
Moest zon neusblaas lachje doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien ziet braddie er uitzonderlijk geil uit in die specifieke video en is het op viva gepost
Non-skipable ads zetten op je video's, daar verdien je het meest mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat filtert YouTube, dit zijn wel echt views van mensen die klikken zeg maar.
Als er namelijk bots zijn die die views genereren dan weet het algoritme systeem van YouTube die de views trackt dat het bots zijn en worden ze niet opgeteld bij het aantal weergaven.
waar danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al 10x gezegd godverdomme
Het is hier wel lekker buitenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
fucking heet man. heb echt zo'n bezweet sekslichaam
Heb elk type ads (inclusief mid-roll) aangezetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Non-skipable ads zetten op je video's, daar verdien je het meest mee.
Glimmende lip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kreeg het ook superheet van jouquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
fucking heet man. heb echt zo'n bezweet sekslichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |