Doe je voordeel er mee. Er zijn namelijk twee videos die het enorm goed doen, terwijl de rest rond de 100-200 blijft steken. Je kan beter inzetten op de soort videos die scoren dan heel veel content plaatsen die het matig doen.quote:
Hahaha, ze praat inderdaad echt met spelfoutenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja sws hij mot gwn op tijt lefere pund
je hoeft niet goed te zijn, alle gaming channels draaien meer om de persoon dan de daadwerkelijke gameplayquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bradgiepie
Ik ben geen gamer
Vroeger wel, gamede echt dagelijks wel, Gran Turismo 1 > 4 heb ik kapot gespeeld, maar sinds de komst van de PS3 ben ik flink geminderd, als ik 1x in de 2 maanden eurotruck simulator aanslinger is het veel
drugs are bad mkayquote:
Klopt zeer zeker, maar wil ook niet teveel met dit soort filmpjes gaan doen want dat kan ook averechts gaan werken he.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je voordeel er mee. Er zijn namelijk twee videos die het enorm goed doen, terwijl de rest rond de 100-200 blijft steken. Je kan beter inzetten op de soort videos die scoren dan heel veel content plaatsen die het matig doen.
Mag wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je lap wel uittesten door mijn hoofd erop te laten rusten
weet ik veel wat je met lap bedoelt :squote:
Wil je geld of wil je geen geld?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt zeer zeker, maar wil ook niet teveel met dit soort filmpjes gaan doen want dat kan ook averechts gaan werken he.
Er staan natuurlijk al een shitload aan reviews online van mensen over Jetcars of zo, maar dat is toch anders.
hoe kan dit in een dagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, maar wil ook niet teveel met dit soort filmpjes gaan doen want dat kan ook averechts gaan werken he.
Er staan natuurlijk al een shitload aan reviews online van mensen over Jetcars of zo, maar dat is toch anders.
Het is wel leuk om ooit die betalingsdrempel te halen ja, zeker. Maar dat komt allemaal wel. Wil geen filmpjes opnemen over een onderwerp omdat het "moet" voor views, als ze komen dan komen ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je geld of wil je geen geld?
is gewoon ergens op een populaire site gedropt, verwacht niet dat je soortgelijke views krijgt voor soortgelijke filmpjesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is wel leuk om ooit die betalingsdrempel te halen ja, zeker. Maar dat komt allemaal wel. Wil geen filmpjes opnemen over een onderwerp omdat het "moet" voor views, als ze komen dan komen ze.
Die van JetCars bleef ook rond de 300 steken de eerste 4 uur, en s'nachts kreeg 'ie opeens die boost.
Hoe bedoel je?quote:
goede comeback opsoflatiequote:
Laptop, zo'n 2 in een laptop, tablet dinges.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel wat je met lap bedoelt :s
Nee, maar daarom verbreed ik het ook, hou het niet bij 1 onderwerp, doe gewoon lekker m`n ding, en als een filmpje aanslaat dan slaat 'ie aan, gebeurd dit niet, dan gebeurd het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon ergens op een populaire site gedropt, verwacht niet dat je soortgelijke views krijgt voor soortgelijke filmpjes
Probleempje met server, inmiddels opgelost.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
BONDAGE
HELP
Query failed: connection to localhost:3312 failed (errno=111, msg=Connection refused)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |