mad omdat dr vriendje ban heeft denk kquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef McNulty het volgende:
Waar is xcachet trouwens? Ik wil dr groeten.
Nog nooit. Men is over het algemeen net zo gefascineerd als jij. En dat al twee jaar lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:01 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand weleens aan je snor getrokken in een gevecht?
ik zie dat je helemaal niks hebt geleerd met je vieze persoonlijke aanvallenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis mee, dat jij daar niks van snapt kunnen wij ook niks aan doen
the struggle is realquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
+1 view, geef me mijn 1 cent!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je helemaal niks hebt geleerd met je vieze persoonlijke aanvallen
Nou, het is dus helaas niet zo dat je 1 euro per 1000 views krijgt he.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
+1 view, geef me mijn 1 cent!
dat zeg jijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je helemaal niks hebt geleerd met je vieze persoonlijke aanvallen
Zelfs ik doe dat. Maar de kanttekening hier is dat Jimmy de laatste tijd ook niet overduidelijk op zoek is naar een confrontatie. Want hij kan wel gewoon gezellig meeposten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
spreek mij niet aan, ik doe zelfs aardig tegen Jimmy tegenwoordig
vergeet niet dat ik Volwassen_Mann ben
als ik jou was zou ik een gaming channel beginnen met facecam en ondertussen verhalen over je leven vertellen, gewoon in delen van 10 minuten uploaden en je wordt bradgiepiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, het is dus helaas niet zo dat je 1 euro per 1000 views krijgt he.
Ik heb uitgerekend wat ik krijg per 1000 weergave
35 cent
ga trg naar je eig lant jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat accent van die tokkievrouw in dat filmpje, Stimo wat matig joh
waar sta je op te wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
sta de hele dag te wachten godverdomme
waaropquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
ik begrijp je nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcnulty stop eens met je schaamhaarobsessie jezus
Ga zitten danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
ja sws hij mot gwn op tijt lefere pundquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien kom je wel op pownews, dát zou mooi zijn he
Bradgiepiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een gaming channel beginnen met facecam en ondertussen verhalen over je leven vertellen, gewoon in delen van 10 minuten uploaden en je wordt bradgiepie
ahahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |