wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus man.
Heb 3 dagen terug zo`n filmpje geupload over JetCars, camera op m`n scherm gericht en wat over die auto's geluld, dat filmpje heeft nu +- 10,000 views
ik denk dat als de SC weer wordt geopend en Fylax er post iedereen gewoon passief agressief en overdreven aardig op hem gaat reageren, zo volwassen zijn we welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik ben meestal degene met die kritiek
Heeft iemand weleens aan je snor getrokken in een gevecht?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen sowieso sneu. Vechtende vrouwen
ja hoor, metjouquote:
Wat vaker over bedrijven lullen misschienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus man.
Heb 3 dagen terug zo`n filmpje geupload over JetCars, camera op m`n scherm gericht en wat over die auto's geluld, dat filmpje heeft nu +- 10,000 views
Linkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus man.
doe maar niequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat als de SC weer wordt geopend en Fylax er post iedereen gewoon passief agressief en overdreven aardig op hem gaat reageren, zo volwassen zijn we wel
spreek mij niet aan, ik doe zelfs aardig tegen Jimmy tegenwoordigquote:
Oh dat zou wel triest zijn zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, heb geen idee. Denk omdat ik en meisje naast me de enige allochtonen waren.
jimmy doet zelf ook gwn chill sinds ie terug is viel me opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek mij niet aan, ik doe zelfs aardig tegen Jimmy tegenwoordig
vergeet niet dat ik Volwassen_Mann ben
quote:Half 11 kan niet eens, toen lag ik nog te slapen
quote:Ik weet niet wat je hebt gedronken
hij probeert af en toe nog een leuke politieke discussie te beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jimmy doet zelf ook gwn chill sinds ie terug is viel me op
niks mis mee, dat jij daar niks van snapt kunnen wij ook niks aan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij probeert af en toe nog een leuke politieke discussie te beginnen
niet hierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef McNulty het volgende:
Waar is xcachet trouwens? Ik wil dr groeten.
+1 view, geef me mijn 1 cent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |