Ja, dat lijkt me ook. Al kan men ook gewoon proberen een beetje normaler tegen iemand als fylax te doen, hij krijgt vaak ook kutreacties terwijl hij gwn normaal meepostquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige oplossing die ik zie is dat als er gemod wordt dat het dan opzichtig gedaan wordt en er een duidelijk signaal wordt gegeven. En dat fragiele types niet worden gewraakt door vreemde bans. Dat vergroot de vijandigheid alleen maar.
Dan kan hij vanaf dat moment ook net zoals Wheeljack dat aangegeven. Het is steeds hetzelfde gedrag wat die reacties doet verzuren richting hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Al kan men ook gewoon proberen een beetje normaler tegen iemand als fylax te doen, hij krijgt vaak ook kutreacties terwijl hij gwn normaal meepost
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen sowieso sneu. Vechtende vrouwen mensen
Ok, heftig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man, zo dikke troela deed stoer. Maar ik zat in een full white tent. Komen twee van die snollen uitdagen. Eentje ging weg en de ander ging door. enige wat ik deed was één duw geven, waardoor ze op de grond viel en toen was ze helemaal in shock.
Jammer dat de mensen om haar heen gedacht hadden, hey daar heb je weer een turk
true dat, hij doet ook altijd alsof het hem net zo weinig boeit als de meeste andere users in de sc en dat helpt ook niet natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kan hij vanaf dat moment ook net zoals Wheeljack dat aangegeven. Het is steeds hetzelfde gedrag wat die reacties doet verzuren richting hem.
Als vrouw hoor je gewoon weg te lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man, zo dikke troela deed stoer. Maar ik zat in een full white tent. Komen twee van die snollen uitdagen. Eentje ging weg en de ander ging door. enige wat ik deed was één duw geven, waardoor ze op de grond viel en toen was ze helemaal in shock.
Jammer dat de mensen om haar heen gedacht hadden, hey daar heb je weer een turk
Moet ik weglopen als mensen mij uitdagen en ruzie zoeken? Ik ben rustig en ontloop dit soort shit wel, als ik reageren moet er echt wel iets zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen sowieso sneu. Vechtende vrouwen
Niet als je mij de hele avond als lastigvalt Op een gegeven moment is het klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je gewoon weg te lopen.
seksistquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je gewoon weg te lopen.
weenie gebruik dat nooitquote:
Fylax kan zelf ook normaler doen, weet wel dat als mensen kritiek hebben op zijn FP artikelen die hij soms in de SC dumpt(en dan bedoel ik echte kritiek, niet WANNE KUTARTIKEL'' hij ook als een kinderachtig ventje reageertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Al kan men ook gewoon proberen een beetje normaler tegen iemand als fylax te doen, hij krijgt vaak ook kutreacties terwijl hij gwn normaal meepost
Neequote:
ja dat weet ik, ik ben meestal degene met die kritiekquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fylax kan zelf ook normaler doen, weet wel dat als mensen kritiek hebben op zijn FP artikelen die hij soms in de SC dumpt(en dan bedoel ik echte kritiek, niet WANNE KUTARTIKEL'' hij ook als een kinderachtig ventje reageert
Waarom vielen ze je lastig dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet als je mij de hele avond als lastigvalt Op een gegeven moment is het klaar.
eyyquote:
Ja, geen idee dus man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |