dat maken wij wel uit, post eens een aantal picsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd mn vriendin komt mij zo ophalen uit het niets en ik zit er als een zwerver bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat maken wij wel uit, post eens een aantal pics
mwah bijna business as usual, behalve dat vriendin normaal een skere tinderdate isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd mn vriendin komt mij zo ophalen uit het niets en ik zit er als een zwerver bij
Wattequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah bijna business as usual, behalve dat vriendin normaal een skere tinderdate is
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat maken wij wel uit, post eens een aantal pics
ze is zo'n dima die na 2 seconden al haar foto's in US verwijdert, zo kan ik mijn fapmap ook niet bijvullenquote:
ja ik ga dat dus niet uitleggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watte
[..]
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
zelf zodat ik inspiratie op kan doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
Jij was toch Volwassen_Manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
je had voor geweld moeten kiezenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
toen ik volwassen deed werden er opeens allemaal nare ziektes naar mijn hoofd gegooid dus moet nu kinderachtig doen
iedereen hier weet dat ik zwarte band in karate en jiu-jitsu heb dus ze zouden toch niet opdagenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
je had voor geweld moeten kiezen
sexy Ettoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
O zitten jullie hier, vrienden
dan ben je wel heel gevaarlijk iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat ik zwarte band in karate en jiu-jitsu heb dus ze zouden toch niet opdagen
Is geenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
Toen die turk zo buitenadem langs rende en tabon de jemek zei, ging out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |