dat maken wij wel uit, post eens een aantal picsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd mn vriendin komt mij zo ophalen uit het niets en ik zit er als een zwerver bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat maken wij wel uit, post eens een aantal pics
mwah bijna business as usual, behalve dat vriendin normaal een skere tinderdate isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd mn vriendin komt mij zo ophalen uit het niets en ik zit er als een zwerver bij
Wattequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah bijna business as usual, behalve dat vriendin normaal een skere tinderdate is
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat maken wij wel uit, post eens een aantal pics
ze is zo'n dima die na 2 seconden al haar foto's in US verwijdert, zo kan ik mijn fapmap ook niet bijvullenquote:
ja ik ga dat dus niet uitleggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watte
[..]
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
zelf zodat ik inspiratie op kan doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Post zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
Jij was toch Volwassen_Manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelf zodat ik inspiratie op kan doen dan
je had voor geweld moeten kiezenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
toen ik volwassen deed werden er opeens allemaal nare ziektes naar mijn hoofd gegooid dus moet nu kinderachtig doen
iedereen hier weet dat ik zwarte band in karate en jiu-jitsu heb dus ze zouden toch niet opdagenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
je had voor geweld moeten kiezen
sexy Ettoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
O zitten jullie hier, vrienden
dan ben je wel heel gevaarlijk iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat ik zwarte band in karate en jiu-jitsu heb dus ze zouden toch niet opdagen
Is geenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
Toen die turk zo buitenadem langs rende en tabon de jemek zei, ging out.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan moeten we dus gwn weten welke site en al zijn filmpjes daar gaan posten
Word sowieso ook buiten FOK! en Autoweek gekliktquote:
is gewoon mocro hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ziet gwn uit als turk die met veel mocros omgaat, dikke mocroboys zien er meestal anders uit
peacequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook nog even in deze warmte creperen maar dan met een serie erbij, tot chats
grgrquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook nog even in deze warmte creperen maar dan met een serie erbij, tot chats
ja, dat kanquote:
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
is verder natuurlijk nie echt te vergelijken met mensen op straat nokkie slaan
nee ik zou keihard rennenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.
snap ik allemaal wel maar begrijp dan weer niet wat daar sexy aan is of stoer zoals veel gasten dat vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ben jij, en hij verdedigd zichzelf.
Wrm neem je mij zo serieus, als ik zeg dt ik je wil peggen ga je dn ook srs erop inquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik allemaal wel maar begrijp dan weer niet wat daar sexy aan is of stoer zoals veel gasten dat vinden
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm neem je mij zo serieus, als ik zeg dt ik je wil peggen ga je dn ook srs erop in
wel als je tatta bentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie wat er voor af is gebeurd maar als er opeens 6 dirkjes op je afkomen schreeuwen denk ik niet dat iemand gewoon rustig weg loopt.
echt die filmer he typische pussy hollander die toch erbij wil horen. Eerst kast etc en dan naar de politie rennen dat ze hem moeten hebben.quote:
had hem ook getrapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
echt die filmer he typische pussy hollander die toch erbij wil horen. Eerst kast etc en dan naar de politie rennen dat ze hem moeten hebben.
Ehhh geen idee, kniebroek ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had hem ook getrapt.
hey crip hoe heet een broek tot net boven je knie
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Even DPs postgeschiedenis checken en hebbes.
Denk je Crip is maatje 28/30?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had hem ook getrapt.
hey crip hoe heet een broek tot net boven je knie
Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
goed dat de sc dicht is, laat maar paar weken dicht dan kunnen mensen nadenken over wat normaal doen is
en dan wel hier komen posten
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
goed dat de sc dicht is, laat maar paar weken dicht dan kunnen mensen nadenken over wat normaal doen is
Wrm ben je zo gekrenkt en probeer je me zehma te kraken omdat ik fattie ben. Niemand vergeet hoe je probeerde te slijmen atijd horquote:
Soms vraag ik me af hoe hypocriet een mens kan zijn en dan gebeurt er ditquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
tsja..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe hypocriet een mens kan zijn en dan gebeurt er dit
We zijn verhuisd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
ow wait. wtf doe ik hier. ik zit in onzin. wtf happened
lolquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
ow wait. wtf doe ik hier. ik zit in onzin. wtf happened
ik zou ook mad zijn als ik een butterface wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
good lord
hey crip monty doet stoer omdat ik vorige x zei dat je hem ugly as fuck vond
Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.quote:
Dat is het ook gewoon, dus weenie hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.
Mag jij vinden hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dus weenie hoor.
Dat ben je ook Niels.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik word alweer door twee mensen hypocriet genoemd. Heb ik lak aan, daar niet van.
Wut, heb je dat gezegd?? Jij vuile...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
good lord
hey crip monty doet stoer omdat ik vorige x zei dat je hem ugly as fuck vond
Heb ik eveneens lak aan. Ik schijt gewoon op iedereen hier.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoi ik hoorde dat iedereen hier was
iedereen is in de ban van mijn schitterende topic over de uiterst genante nederlaag van ajax denk ikquote:
Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
Heb ik eveneens lak aan. Ik schijt gewoon op iedereen hier.
Ga gewoon weg dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat ben je ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
is wel logisch op zichquote:
Wel bietje normaal doen anders gaat dit ook dicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoi ik hoorde dat iedereen hier was
Crip ik ben toch niet butterface?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou ook mad zijn als ik een butterface was
wow kijk deze man edgy zijn danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan je toch niet voorkomen. Ja iedere SC dichtgooien op FOK!.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is wel logisch op zich
gooien ze de ene sc dicht, zodat de users daarvan gewoon verdergaan in een andere
of iedereen van klb sc bannenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan je toch niet voorkomen. Ja iedere SC dichtgooien op FOK!.
Dat zou wel bruut zijn zeg als iedereen van een SC een ban heeft.quote:
wordt het wel weer druk op 450quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel bruut zijn zeg als iedereen van een SC een ban heeft.
Eh, waar heb ik dat precies gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
Je beschuldigde me trouwens onterecht DP dat ik de reden zou zijn dat WCH niet meer in de SC post. Pharkus ontkrachtte dat.
Een excuusje misschien?
Jawel, net zoals ik fat ben. Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip ik ben toch niet butterface?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |