quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet dat ik dit soort shirts draag maar waarom ben je dan meteen een tokkie als je dit draagt
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
zeg me dat dit een grap is
de tyfus zeg
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet dat ik dit soort shirts draag maar waarom ben je dan meteen een tokkie als je dit draagt
Alsof vluchtelingen begrijpen wat daar staat. Beetje overbodig dit. Desalnietemin ben je inderdaad een tokkie als je in dit soort shirts loopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
Tokkie gespotquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:38 schreef Fer het volgende:
Als je het niet te serieus neemt is het best een grappig shirt.
Paar besteld voor een paar van de vaders in mijn leven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:22 schreef smeerpijp. het volgende:
Met deze t-shirts![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.teezily.com/dochterdutch/#item=14301873&side=back
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
Dat is slechts een aanname dat het richting vluchtelingen isquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.
Lijkt mij wel een grap ja.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
zeg me dat dit een grap is
de tyfus zeg
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.
Waarschijnlijk komt het uit die hoek. Althans een advocaat, arts, it'er of accountant zal je er niet in zien lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.
Exact ditquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het uit die hoek. Althans een advocaat, arts, it'er of accountant zal je er niet in zien lopen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |