quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet dat ik dit soort shirts draag maar waarom ben je dan meteen een tokkie als je dit draagt
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
zeg me dat dit een grap is
de tyfus zeg
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet dat ik dit soort shirts draag maar waarom ben je dan meteen een tokkie als je dit draagt
Alsof vluchtelingen begrijpen wat daar staat. Beetje overbodig dit. Desalnietemin ben je inderdaad een tokkie als je in dit soort shirts loopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
Tokkie gespotquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:38 schreef Fer het volgende:
Als je het niet te serieus neemt is het best een grappig shirt.
Paar besteld voor een paar van de vaders in mijn leven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:22 schreef smeerpijp. het volgende:
Met deze t-shirts![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.teezily.com/dochterdutch/#item=14301873&side=back
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
Dat is slechts een aanname dat het richting vluchtelingen isquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo frame je dat nou richting vluchtelingen? Alsof zo'n blonde guppenkop ineens wel aan zijn dochter mag zitten.
Lijkt mij wel een grap ja.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
de tyfus zeg
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.
Waarschijnlijk komt het uit die hoek. Althans een advocaat, arts, it'er of accountant zal je er niet in zien lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het deed mij eigenlijk ook meteen denken aan hetzelfde volk dat met spandoeken met 'een asielzoeker met een volle zak verkracht uw dochter met groot gemak' erop rondloopt.
Exact ditquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het uit die hoek. Althans een advocaat, arts, it'er of accountant zal je er niet in zien lopen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee precies.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het uit die hoek. Althans een advocaat, arts, it'er of accountant zal je er niet in zien lopen.
Vluchteling gespotquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
nee hoor, deze shirt zijn er al veel langer.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, deze shirt zijn er al veel langer.
Soms krijgen vaders zoiets zelfs als ze vader worden.
Als hele foute grap, hoop ik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op een kringverjaardag in Almere of Heerlen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken iemand met een wat milder shirt, kom even niet op de precieze tekst.quote:
Jeetje. Ik ben blij dat ik dat soort mensen niet ken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken iemand met een wat milder shirt, kom even niet op de precieze tekst.
Zoiets iig:
[ afbeelding ]
Die zinnen op zulke T-shirt lopen voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
de tyfus zeg
Je dochter wordt toch wel genomen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:32 schreef smeerpijp. het volgende:
Hoe gefrustreerd moet je zijn om hierin te lopen of dit te bedenken..
My god, ik zie het al helemaal voor me.. Dat de gever al helemaal met zo'n grijns zit tijdens het uitpakken.....en dat je iedereen dan zo geforceerd nep ziet lachen bij het bekijken van het shirt....quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou vind ik dit soort "funshirts"quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken iemand met een wat milder shirt, kom even niet op de precieze tekst.
Zoiets iig:
[ afbeelding ]
sommige mensen vinden het ook gewoon oprecht leuk hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:09 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
My god, ik zie het al helemaal voor me.. Dat de gever al helemaal met zo'n grijns zit tijdens het uitpakken.....en dat je iedereen dan zo geforceerd nep ziet lachen bij het bekijken van het shirt....![]()
HAHAHA...ja...leuk, leuk! haha, nou wie wil er nog koffie jongus?
Lage aannamequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
Ongetwijfeld, maar vraag 10 van die frusti's om een reden dat ze dat shirt dragen en ze zullen niet zeggen dat ze bang zijn voor blanke dronken studenten die aan hun dochter zittenquote:
ze dragen zo'n t-shirt over t algemeen sowieso niet omdat ze bang zijn...quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar vraag 10 van die frusti's om een reden dat ze dat shirt dragen en ze zullen niet zeggen dat ze bang zijn voor blanke dronken studenten die aan hun dochter zitten
Sommige users moeten zo'n kut leven hebben als ze zich hier druk om maken of gewoon niet ergens de lol van kunnen inzienquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze dragen zo'n t-shirt over t algemeen sowieso niet omdat ze bang zijn...
Het is niet dat ze erover nadenken alsof er echt iemand aan hun dochter gaat zitten, ze vinden het gewoon grappig en zullen zoiets bv aantrekken als hun dochter met n vriendje thuiskomt ofzo.
haha echt grappig wat een lolquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze dragen zo'n t-shirt over t algemeen sowieso niet omdat ze bang zijn...
Het is niet dat ze erover nadenken alsof er echt iemand aan hun dochter gaat zitten, ze vinden het gewoon grappig en zullen zoiets bv aantrekken als hun dochter met n vriendje thuiskomt ofzo.
Ah, jij hebt er ook 1 dusquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het ook gewoon oprecht leuk hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |