Hij hoeft niet elke keer dat hij een topic binnenkomt aangevallen te worden van mij, en dat zie ik wel regelmatig gebeuren, vaak door dezelfde personen. Maar dat zal ook niet uit het niets zijn uiteindelijk. Hij heeft de reputatie vaak TRs te zetten en door die reputatie behandelen flink wat users hem als stront.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK, maar moet zo'n knaap dan met dergelijk verbaal geweld terecht gewezen worden?
Rozevla--->WeeejOooOoo<----lekkEr()wEer(h)OuwE...... (B):P(f)(h)quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd hele dag aan hebben staan
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij hoeft niet elke keer dat hij een topic binnenkomt aangevallen te worden van mij, en dat zie ik wel regelmatig gebeuren, vaak door dezelfde personen. Maar dat zal ook niet uit het niets zijn uiteindelijk. Hij heeft de reputatie vaak TRs te zetten en door die reputatie behandelen flink wat users hem als stront.
Het houdt je wel bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:16 schreef Catkiller het volgende:
TRs zijn gewoon de grootste oorzaak van al het gezeur, mensen die ze (vermoedelijk) zetten worden gewoon niet gewaardeerd, of het nu terecht is of niet.
Ja begint op werken te lijken, bah.quote:
Trquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:16 schreef Catkiller het volgende:
TRs zijn gewoon de grootste oorzaak van al het gezeur, mensen die ze (vermoedelijk) zetten worden gewoon niet gewaardeerd, of het nu terecht is of niet.
Gewoon alles bij elkaar proppen, afsluiten met hoogachten en je hebt er weer een sollicitatiebrief bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja begint op werken te lijken, bah.
Nee. Mensen vinden hem irritantquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe ff je plaatje.
Is een aanvulling in dit topic :-B
Ik vind hem top!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee. Mensen vinden hem irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |