nou hopen dat ik hier wijzer van wordquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:28 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag maar aan TARDIS. of je mad jelly zou zijn
Ik heb het al verklapt, dus houd je niet van de domme.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tardis wat gaat zeer doen en zou ik mad jelly op moeten zijn
wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het al verklapt, dus houd je niet van de domme.
ik voel je broeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:33 schreef Kurovski het volgende:
Moest me er net echt toe zetten om de was op te hangen. Niet vooruit te branden vandaag.
echt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef Carambola het volgende:
Ik heb gehoord dat hier een kleine bitch meeleest
hou je bek ik ben grootquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef Carambola het volgende:
Ik heb gehoord dat hier een kleine bitch meeleest
sorry dan snap je hem nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
O nee daar word ik niet mad jelly van
Gaat ook niets terecht van komen wat ik vandaag van plan was.quote:
Bij mij wel. moet wel. werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat ook niets terecht van komen wat ik vandaag van plan was.
De ziekenhuis legoset poetsen gaat niet lukken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat ook niet terecht van komen wat ik vandaag van plan was.
klinkt niet heel lekker als je het zo zegt..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Een of ander veel te duur miserabel broodje.
Beter naar een slager en een broodje warme beenham en broodje warme grilworst halenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Een of ander veel te duur miserabel broodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |