kun jij niet een ander obses onderwerp zoeken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:29 schreef Etsu het volgende:
zeer plsjij bent diegene die hier stoer loopt te doen
huh, komt die nog op fok?quote:
nee, ik spreek je aan op je trieste gedrag, dat is mijn goed rechtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:29 schreef zeer het volgende:
[..]
kun jij niet een ander obses onderwerp zoeken?
quote:
Thnxquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:30 schreef Toto69 het volgende:
WEB / [HaxBall #41] 20:00 en 23:00 met een huilende GGMM.
page 8 en 9 bijv
mooi, ga nu maar weer met je dick in je hand staanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik spreek je aan op je trieste gedrag, dat is mijn goed recht
stoere boyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
mooi, ga nu maar weer met je dick in je hand staan
Dikke tranen plengen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:30 schreef Etsu het volgende:
nee, ik spreek je aan op je trieste gedrag, dat is mijn goed recht
stoere boyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wat zal ik zeggen ik hoor het vaker mja misschien beetje overdreven maar anders terecht
nou hopen dat ik hier wijzer van wordquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:28 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag maar aan TARDIS. of je mad jelly zou zijn
Ik heb het al verklapt, dus houd je niet van de domme.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tardis wat gaat zeer doen en zou ik mad jelly op moeten zijn
wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het al verklapt, dus houd je niet van de domme.
ik voel je broeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:33 schreef Kurovski het volgende:
Moest me er net echt toe zetten om de was op te hangen. Niet vooruit te branden vandaag.
echt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef Carambola het volgende:
Ik heb gehoord dat hier een kleine bitch meeleest
hou je bek ik ben grootquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef Carambola het volgende:
Ik heb gehoord dat hier een kleine bitch meeleest
sorry dan snap je hem nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
O nee daar word ik niet mad jelly van
Gaat ook niets terecht van komen wat ik vandaag van plan was.quote:
Bij mij wel. moet wel. werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat ook niets terecht van komen wat ik vandaag van plan was.
De ziekenhuis legoset poetsen gaat niet lukken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat ook niet terecht van komen wat ik vandaag van plan was.
klinkt niet heel lekker als je het zo zegt..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Een of ander veel te duur miserabel broodje.
Beter naar een slager en een broodje warme beenham en broodje warme grilworst halenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Giro 1488quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:50 schreef Carambola het volgende:
[..]
Op welke girorekening kan ik storten
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef BennoBaksteen het volgende:
[..]
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.
Voor de helft met gemak zet ik iets op tafel voor 2 personen. Bij-/voorgerecht erbij.
Meh, mag iedereen lekker zelf weten. Ik laat alleen eten aanrukken als ik me de typhus moet werken. Uit eten, prima, 1 keer per maand ofzo, soms 2 keer.
okequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef BennoBaksteen het volgende:
[..]
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.
Voor de helft met gemak zet ik iets op tafel voor 2 personen. Bij-/voorgerecht erbij.
Meh, mag iedereen lekker zelf weten. Ik laat alleen eten aanrukken als ik me de typhus moet werken. Uit eten, prima, 1 keer per maand ofzo, soms 2 keer.
Hoor je je naam al in de bass?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
Mezelf hier zitten terug te lezen...
?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
Mezelf hier zitten terug te lezen...
Iemand quote me zonder het tussen quote-tags te zetten.quote:
waarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iemand quote me zonder het tussen quote-tags te zetten.
boterham, ei, komkommerquote:
Ik heb kort getoaste stokbrood met sla, tomaat, gesmoten brie en bieslook op het programma.quote:
zou er nog kip bij doen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ei komkommer rijst brocolli
Dat is er ook 1 van mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef Carambola het volgende:
Veel vrouwen hebben het vaak koud. Ik daarentegen schijn een straalkacheltje te zijn. Ik heb dat nooit begrepen, maar ben ook geen arts. Zal het eens vragen bij de volgende keuring.
Je bedoelt trouwens denk ik koudbloedig ipv koelbloedig. Koelbloedig betekent dat je iemand zou kunnen vermoorden zonder scrupules. Da's iets heel anders.
wajong?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef Carambola het volgende:
Veel vrouwen hebben het vaak koud. Ik daarentegen schijn een straalkacheltje te zijn. Ik heb dat nooit begrepen, maar ben ook geen arts. Zal het eens vragen bij de volgende keuring.
Je bedoelt trouwens denk ik koudbloedig ipv koelbloedig. Koelbloedig betekent dat je iemand zou kunnen vermoorden zonder scrupules. Da's iets heel anders.
ze?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Echt wtf willen ze mijn whatsapp lezen, smerige privacyschenders
ligt er aan: wat wil je zelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Carambola het volgende:
Zal ik naar buiten gaan vandaag of gewoon binnen voor de ventilator blijven zitten
Wat aardig dat je aan hem denkt, hij zal er zeer content mee zijnquote:
beter laat dan nooit, niet te laat om over te stappen op rijst en kokosmelkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat een leed de koe wordt aangedaan om melk te geven
wil je er over praten?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat een leed de koe wordt aangedaan om melk te geven
Maar je werkt toch in Engelandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:22 schreef Toto69 het volgende:
ik heb echt grote moeite met klanten helpen die ontzettend slecht NL spreken
Koemelk zit in duizenden dingen menquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter laat dan nooit, niet te laat om over te stappen op rijst en kokosmelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |