Giro 1488quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:50 schreef Carambola het volgende:
[..]
Op welke girorekening kan ik storten
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Een of ander veel te duur miserabel broodje.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef BennoBaksteen het volgende:
[..]
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.
Voor de helft met gemak zet ik iets op tafel voor 2 personen. Bij-/voorgerecht erbij.
Meh, mag iedereen lekker zelf weten. Ik laat alleen eten aanrukken als ik me de typhus moet werken. Uit eten, prima, 1 keer per maand ofzo, soms 2 keer.
okequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef BennoBaksteen het volgende:
[..]
Mensen bestellen vaak eten hier zeg. Als ik voor 10 euro kook voor mezelf is het een Godenmaal.
Voor de helft met gemak zet ik iets op tafel voor 2 personen. Bij-/voorgerecht erbij.
Meh, mag iedereen lekker zelf weten. Ik laat alleen eten aanrukken als ik me de typhus moet werken. Uit eten, prima, 1 keer per maand ofzo, soms 2 keer.
Hoor je je naam al in de bass?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
Mezelf hier zitten terug te lezen...
?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
Mezelf hier zitten terug te lezen...
Iemand quote me zonder het tussen quote-tags te zetten.quote:
waarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iemand quote me zonder het tussen quote-tags te zetten.
boterham, ei, komkommerquote:
Ik heb kort getoaste stokbrood met sla, tomaat, gesmoten brie en bieslook op het programma.quote:
zou er nog kip bij doen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ei komkommer rijst brocolli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |