Ja, daar zit zeer zeker wel wat in, maar zoals nu, dan gaat het chill zelfs met de users die mij soms overdag moeten pakken. Dus snap niet waar ik dat dan aan verdien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je verleden hier niet mee en de dingen die je nu soms post helpt ook niet altijd, geeft mensen veel munitie om op je af te vuren omdat je een hoop van jezelf bloot geeft. Ik zat niet op FOK! toen ik zo jong was en postte sowieso niet veel sinds een jaar of 3 geleden en post amper iets persoonlijks
Ik heb ook vaak geen zin in een discussie en als het over en weer blijft gaan en ik zit er middenin dan post ik gewoon 10 minuten niet en dan is het weer klaar. Kom hier niet om te moeten reageren op iemand die vermoeiend is. Zitten ook mensen bij die ik bewust vrijwel nooit quote, gewoon omdat ik geen zin heb in hun shit.
Sorry Hans ik zal het niet meer zo veel doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je mij na 2 jaar wel steeds uitzoekt als doelwit
Wil sowieso overdag niet meer op FOK! Zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 's avonds of in de nacht pas richting deze SC's gaan
Makkelijk doelwit dat snel hapt en heftig hapt. Beetje baldadige bui en wat herrie willen schoppen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, daar zit zeer zeker wel wat in, maar zoals nu, dan gaat het chill zelfs met de users die mij soms overdag moeten pakken. Dus snap niet waar ik dat dan aan verdien.
Je quote me wel, dus ik doe toch iets goedsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry Hans ik zal het niet meer zo veel doen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil sowieso overdag niet meer op FOK! Zitten.
Zal ook niet echt meer gaan vanaf volgende week, want heb volgende week vrijdag sollicitatie bij DHL, en als ik word aangenomen ben ik van 11 tot 6 sowieso weg.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit dat snel hapt en heftig hapt. Beetje baldadige bui en wat herrie willen schoppen?
Absoluut!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Goed begin is het halve werk!
Volhouden! Kom je er vanzelf wel!quote:
Daar hing ook wel eens een naar sfeertjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
GRTD bestaat ook nog maar uit een paar users volgens mij.
heb dit echt nooit gemerkt eiglkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Daar hing ook wel eens een naar sfeertje
Daarom mijn 'wel eens'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb dit echt nooit gemerkt eiglk
Hey Rozevlaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
WTF lopen jullie allemaal te huilen in ONZ dan he!!!!!
Omdat nu het KLB SC dicht is komen jullie allemaal hier he!!
BAM!!!!!
Ik ook niet. Het gaat er wel constant over voetbal, was wel een reden voor mij om weg te gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb dit echt nooit gemerkt eiglk
lag gwn aan jou wssquote:
Beetje raar gepoept vandaag, het leek net of er een takje uit stak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |