quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Rozevla het volgende:
Ga lekker Yvonne met der ongestelde kut lastig vallen
Fixt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan weet ik wat mijn vriendin voor je verjaardag kan kopen
ja we krijgen niet allemaal wajong helaasquote:
Jij helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wij brengen kwaliteit jij poepvlek.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja we krijgen niet allemaal wajong helaas
l0biquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest
mweh ik was niet echt zoals fylaxquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest... lijkt me verder een heel leuk mannetje.
pubers zijn de beste mannetjes jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fylax is nog een puber; veel mensen vergeten dat en dat ze et ooit zelf zijn geweest... lijkt me verder een heel leuk mannetje.
jammer dat het alleen voor klb isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
Nee grapje
Vind het wel leuk dat jullie er zijn
Ik heb een klb ban gekregen van een of andere hond
Zooooo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat het alleen voor klb is
ja en ik dat ik er nauwelijks op zatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, ik wel... ik ben blij dat er geen internet was toen ik zo oud was.
Ja jammer he, maja bij je moeder mag iedereen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat het alleen voor klb is
zolang je maar betaaltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja jammer he, maja bij je moeder mag iedereen komen.
Op die leeftijd dronk ik altijd pils met vrienden in het parkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.
Ja waarschijnlijk komt die zeik kut Yvonne hier zometeen ook janken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vermoeden zegt dat als ik morgen wakker word dat deze SC ook dicht is.
ja en jonko's klappenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op die leeftijd dronk ik altijd pils met vrienden in het park
Nou nou wat stoer hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk komt die zeik kut Yvonne hier zometeen ook janken.
Jammer, je was nooit grof of irritant aanwezigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
Nee grapje
Vind het wel leuk dat jullie er zijn
Ik heb een klb ban gekregen van een of andere hond
OK, maar moet zo'n knaap dan met dergelijk verbaal geweld terecht gewezen worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar om die reden zetten we een puber ook niet in een kabinet en zijn hun ouders verantwoordelijk voor ze, omdat ze vaak niet het meest geschikt zijn om om te kunnen gaan met verantwoordelijkheden en macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |